State of Grace

2013-01-23 >> 18:04:46
 
Fick den här av min dotter för ett tag sen och hittade den igen i en låda i hallen, där brukar jag lägga saker för stunden men hade glömt att jag hade lagt den där. Hon skrev den här till mig för jag var ganska deppig en period och jag ville ingenting. Det hon tänkte på var nog att pigga upp mig och glömma problemet ett tag. Det hjälpte för varje gång jag var ledsen/arg så tittade jag på den här lappen som då satt på kylskåpsdörren och jag blev gladare och vet att jag har det så himla bra med min dotter. Det behöver inte vara någon kille/man här som älskar mig och lämnar mig för stunden för jag har allt redan. Vi klarar oss nu tills jag är redo att öppna mitt hjärta igen och släppa in någon, det får gärna ta sin tid, alltså hitta den där "rätta" som aldrig lämnar mig för småsaker och inte åker iväg utan vill vara kvar och vill se en framtid med mig och Tindra. Totalt värdelöst att skriva det här för nu kommer ni sitta där och säga "jaja, du är ingen ängel heller". Tyvärr så är ingen en ängel, men man lär sig av sina misstag och jag har försökt och visa det för de killar jag har dejtat eller varit tillsammans med. Vet bara att om den där killen som vill mig & Tindra väl och ser en framtid med oss kommer väl visa det för gör den inte det så vet jag bara att det är ännu ett misstag som jag lär mig av.
 
 
Vi ska nu laga mat här hemma och jag har sådan jävla migrän som har suttit kvar sen ir. Jag är som sagt helt slut när jag har migrän för jag svettas och mår illa. Det är sjukt men en kompis till mig tycker jag ska söka hjälp eftersom jag har det så ofta! Det är väl dags för det, jag orkar inte ha migrän i en dag till. Och jag hoppas att migränen försvinner ikväll för jag jobbar imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

såg att du tävlat om phaxbikini och tänkte bara tipsa om att du har chans och vinna en hos mig också :)

http://sajohansson.blogg.se/2013/march/tavling-vinn-en-valfri-phaxbikinibaddrakt.html#comment

sista dagen är imrogon :)

2013-03-17 @ 11:59:17
URL: http://sajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback