One Night Stand

2013-01-16 >> 11:17:26
Dagen började med sovmorgon till 8 och dottern fixade sin frukost själv så jag kunde bara sitta vid matbordet som en död sill, ingen bra ursäkt, lill fisen tycker det är kul och fixa allt själv så lilla jag kan fixa mig i lugn och ro. Vi har faktiskt kommit i en bra rytm varje dag utan tjafs och bråk. Många som jag känner berättar att de måste tvinga upp sina barn och de är tjuriga på morgonen m.m. Men då hade jag & Tindra också men det var nog mitt fel för jag hade som sagt jobbigt då och det kände väl Tindra på sig och blev tjurig och tvär. Idag mår jag bättre och har bättre självförtreonde och bara njuter varje dag som går, såklart kan jag & Tindra tjafsa men det är inte lika ofta som förut det kanske händer 1 gång i veckan att jag missförstår henne eller att Tindras kompisar har lämnat något i soffan och då undrar man varför ligger handduken där. Jag tror direkt att de har spillt något och då frågar man Tindra men hon vet inte varför och då blir man såklart irriterad, jag ber henne då gå in till rummet och sen lugnar jag ner mig och går sen till hennes rum och ber om ursäkt.
 
 
 
Men nu ska jag gå till gymmet och träna som fan, en perfekt dag när man är ledig från jobbet. Somliga vet att jag har börjat med en sorts diet som passar mig perfekt för jag känner redan i kroppen att den mår bättre. Problem med magen är borta också och nu ska jag se om migränen försvinner också för än så länge har jag inte haft någon jobbig en. Kommer blogga sen när jag kommer hem från gymmet, vi får hoppas att jag klarar mig galant idag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback