If You're Never Gonna Move

2013-01-09 >> 15:43:27
 
Fick hemma dessa i brevlådan, tack Heinz & SF! :)
Så någon helg framöver så ska jag bjuda dottern på bio då hon förtjänar det! Hon brukar inte kunna använda de saker jag vinner på bloggen men denna gång kan jag det! Vi ska bara bestämma oss för en bra film på SF men vi märker vad det blir för film!

Idag jobbade jag en kort pass och imorgon är jag ledig förutom ett möte som är på 1 timme! Men det blir nog en tur på gymmet och göra ärenden på stan så det blir ingen lugn stund direkt. Sen har jag börjat med nyttig mat för iår ska jag ner 10 kg.
 
Nu ska jag städa här hemma, vi hörs.

Kommentarer
Postat av: ADARAS.SE - din bloggtidning på nätet!

ooh nice med biljetter!! :D

Svar: Ohja :) så det blir någon helg framöver, då kommer dom bli använda. :) händer ikväll?
Annica

2013-01-11 @ 22:57:15
URL: http://adaras.se
Postat av: Julclaude - Nudity is not a crime!

Åååh vad trevlig med biobiljetter, hoppas ni hittar en nice film ni vill se ;)

Svar: Det hoppas jag med. :)
Annica

2013-01-14 @ 01:08:55
URL: http://vanissajulclaude.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback