C'Mon

2013-01-11 >> 21:51:15
Klockan är 21.40 och Tindra somnade direkt när hon kom hem från en kompis och jag kollar på film men det böjar fasiken bli tråkigt! Har fan frågat alla mina vänner om de hade lust at komma hit men såklart så skulle alla ut? Sjukt att de har råd att gå ut varje helg. Tyckte att 2 dagar på en helg tog slut på mina krafter, sen så är jag inte direkt så förtjust att bli full. Jag är mer en mamma som stannar hemma med sitt barn och gör roliga saker för pengarna, blir som sagt shopping imorgon för mig och min dotter :)
Blir även och träffa Mimmi (exets syster). En tjej som finns i mitt hjärta och det spelar ingen roll om vi inte har pratat på flera månader så vet vi ändå att vi finns där, och det är nog därför jag gillar henne för hon vet att jag inte är en sådan tjej som måste snacka med sina vänner 24/7, bara när jag känner för det.
Vem fan orkar prata med sina vänner varje dag? Jag vill gärna känna mig ensam någon gång och bara vara jag. Skita ensam med öppen dörr är nog den bästa känsla att vara hemma utan vänner, skita med öppen dörr när dom är här ju pinsamt för det kan som sagt börja lukta! Såklart tycker inte jag att det är pinsamt men det kanske inte vill umgås med mig mer!
 
Haha men ska nog kolla på sista filmen och sen sova! Blir som sagt segt att kolla på film och dottern ligger och snarkar!
Bra kväll för hon sa igår att vi skulle ha mamma & dotter kväll!


Åhhhhh då somnar den där snorungen, fan! :D
Har långhelg denna gång så vi har all tid i världen,
men det kanske ändras, jag har ett sådant toppen jobb att det kan ändras dagen innan!

Ska gå ifrån datorn nu för jag börjar bli trött, ungefär som Tindra är just nu! Wiieee god natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback