GANGNAM STYLE

2012-09-27 >> 21:17:25
 
Kan böra med att dagen började inte så jättebra för min del för en tjej på jobbet skulle jobba ihop med mig men tyvärr dyker inte den människan upp så jag får jobba själv ännu en gång. Kan ju börja jobba ensam på heltid istället. Trots det här så kom mina andra medarbetare efter 2 timmar och jag blev på bättre humör då och sen kom Daniel en av mina närmaste vänner på jobbet. När de kom så tog vi frukost och då får jag samtal från teamledaren att tjejen som jag skulle jobba med imorse stod utanför där jag var.


Tänk er hur sur jag var när hon kom, hälsade inte ens på henne. Blir bara sur när jag tänker på henne just nu. Men när vi sluta så prata vi om henne oh jag sa ifrån att inte nya till mig för jag är så trött på dem. Kan säga att vissa av dem som är nya är faktiskt helt okej men någon gång ska nybörjare bli lika bra som oss andra. Och jag hoppas att vi slutar tidigt imorgon för jag hade tänkt att träna typ 2 timmar efter jobbet. Enbart för att jävlas med killen som inte är dugg sugen på att träna för annars brukar han träna varje dag. Som sagt KARMA IS A BITCH haha skoja, såklart jag inte tränar för det men har ju haft uppehåll nu i 2 veckor och kände att jag vill komma igång ordentligt den här gången.
 
 
Pojkvännen kommer till mig imorgon eller om jag åker till honom det beror på var han vill käka mat nånstans, så jag tror det blir hos mig för han hatar att diska och det får jag alltid göra när vi gör det hos mig, sen ska vi storhandla mat nu inför helgen så vi slipper åka fram och tillbaka. Och killen älskar såklart tacos så jag tänkte bjuda honom på köttfärsfyllda paprikor med tacosmak. Kommer bli på lördag när vi glor på film och myser.

Kommentarer
Postat av: Madde - Trucker Mamma Madde

Nu är dom två lyckliga vinnarna dragna i Bambino tävlingen.
Skynda dig in för att se om du är en av dom lyckliga! :)

Passa också på att vara med i min andra tävling som jag har igång.
http://vhdbrud.blogg.se/2012/september/tavla-om-en-valfri-tshirt-fran-houseofshirts.html

kramar Madde.

2012-09-27 @ 21:44:40
URL: http://vhdbrud.blogg.se
Postat av: josefines.se

Hejsan!♥
Jättefin blogg. Om du om du inte redan är med så kan du vara med i min tävling där man kan vinna skönhetsprodukter. Lätta regler också.
http://josefines.se/2012/september/vinn-skonhetsprodukter.html#comment

Ha en jättebra dag! Kram♥

Postat av: Eliina

Har du sett min tidigare kommentar!? Maila mig ([email protected]) du har vunnit en tävling i min blogg. Viktigt att jag får din adress, annars dras en ny vinnare!

Svar: Hej! Jag tror jag har svarat på din tidigare kommentar men jag vet inte om du har läst den. [email protected]
Annica

2012-09-28 @ 16:18:31
URL: http://www.volanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback