Call Me Maybe

2012-09-25 >> 17:50:28
 
Min dag har väl varit helt okej!
Nu ska jag inte klaga så mycket men fick iaf jobba med människor som vet hur man ska göra.
För ibland hamnar man alltid med människor som är sega eller är helt ointresserad utav arbetat. Nu kommer jag gnälla lite men vadå det är min blogg. Imorse så behövde en kollega fönsterputs trasor men det fanns bara blöta och då fråga han en annan kille som brukar ha många och han sa nej och jag sa på skämt till honom då "kom igen, annars får du sparken", tyvärr så tog han illa upp så jag fick en "utskällning" av teamledaren och jag förklara mig hur det gick till och hon tyckte det var ganska barnsligt av honom att säga till henne men hon sa även att jag får tänka mig för vad jag säger för de som har jobbat länge vet hur jag är som person, väldigt skämtsam, och när jag gick därifrån och snacka med kompisarna så ville jag bara gå fram till honom och be om ursäkt för jag skojar på jobbet men han hade gått hem så jag skiter i den där snorungen nu. Hoppas aldrig att han och jag jobbar ihop för då skulle min dag bli ett helvete, är tyvärr väldigt petig med vilka jag jobbar med för jag läser av folk ganska lätt och vet vilka man kan öppna sig för och vilka man får stänga inne med sina skämtsamma saker.


Nu ska jag kolla lite på serier som vanligt och sen kanske försöka ringa pojkvännen om han har tid. Pojkvännen jobbar tyvärr kväll och jag blir väldigt ensam under vardagarna men än så länge så funkar det men vill så gärna se honom varje dag, därför hoppas jag att vi hittar snart en 4:a som ligger bra och har allt det jag vill ha i en lägenhet/hus, är som sagt kräsen.
Det tycker jag att man måste vara för hur ska man annar trivas i boendet om man inte gillar hela, så tänk på det.
 
 
Har som sagt börjat blogga igen som ni kanske märker men det tar sin tid att vänja sig vid att skriva något intressant. Det är ganska svårt för jag är som sagt en arbetande mamma som jobbar 75% och när jag kommer hem så vill jag lägga all min energi på min dotter som har skolarbeten och sen ta vara på tiden med att fixa iordning mig och lägenheten. Problem att hitta tid att sitta vid datorn är jobbigt nog. Men jag förstår dem som är arbetslösa eller har bloggen som jobb att de kan uppdatera 5 inlägg varje dag. Det gjorde jag förut när jag bara jobba 25% men jag jobbar hellre med svenssons jobb än och sitta framför en dator en hel dag, så ta inte illa upp ni som läser det här. Det är min åsikt och jag står för det.
 
 
 
Alltså nu måste jag avrunda här och säga hej då för jag ska kolla på serier och sen ringa killen och efter det blir det nog sängen. Men imorgon blir det jobb och även gym för jag har tagit en paus från gymmet för jag hade sådan problem med mitt eksem. Jag skämdes så in i helvete att visa mina armar så jag bestämde mig att stanna hemma och försöka bli bättre! Och jag tyckte att jag gjorde rätt i det. Jag är inte 100% bra ifrån eksem men det ser mycket bättre ut än förut. Jag kliar inte så mycket på armarna längr och man skäms inte att vida dem heller. Jag är kanske för ytlig men jag vet ju hur människorna är på gymmet för de stirrar på en om man blir röd i ansiktet för man anstränger sig, så hur mycket hade de glott då om de såg mina armar. Fy fan det vill jag inte ens veta, hej då!

Kommentarer
Postat av: Malin Sirviö

Hej! Jag har två tävling i min blogg just nu, skulle du vilja vara med? :D
Vinn ett valfritt mobilskal - http://mallemusic.blogg.se/2012/september/tavling-vinn-ett-valfritt-skal-fran-blingskalcom.html
Veckans blogg - http://mallemusic.blogg.se/2012/september/veckans-blogg-1-2.html

2012-09-25 @ 19:51:02
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback