Diamonds

2012-10-04 >> 15:05:29
 
Ful färg men bilen har V8 och jag skulle inte tacka nej till den här bilen direkt? Det blir snart dags att sälja min bil och införskaffa sig typ någon liknande bil. Men vill inte direkt ha såpass dyr bil och inte på min parkering då folken där slår upp bildörrar hejvilt.
 
 
 
Idag fick jag gå hem från jobbet pga Migrän och jag mår fortfarande dåligt och sitter framför datorn och fryser ihjäl och mår så illa att jag vill kräkas. Egentligen ville jag inte hem men när jag var hos en kund så kände jag hur huvudet värkte och insåg att fortsätter jag så kommer jag nog svimma av.
Extra tack till henne som jag jobba med idag för hon såg att jag inte mådde bra och hon sa till mig att jag borde gå hem om jag mår sådär dåligt och vila upp mig, hon är väldigt bra tjej och jag har bara jobbat med henne 2 ggr nu. Det är konstigt för annars brukar jag ogilla nya medarbetare som kommer till oss. Nu har jag kanske tänkt att ge alla en chans innan jag bedömmer dem.


Ska strax gå och hämta dottern från skolan och sen ska flickan plugga lite. Inte direkt hennes roligaste att göra för hon vill helst vara med vänner eller spela spel eller kolla på tv. Och jag har henne på heltid så det är ganska tufft för mig att försöka få henne att förstå att det är viktigt att plugga, kanske blir bättre senare när hon blir äldre. Blir 8 år nu i december, men tiden går ju såpass fort att snart blir hon väl 15 år och skolkar. Men det har hon redan gjort när hon gick i 1:an, kunde knappt tro att det var sant när läraren sa det till mig när jag kom dit för att hämta henne, en väldigt chockad mamma för när jag gick i 1:an så fanns inte skolk, men tiden förändras tydligen, en aning tidig. Men nu i tvåan har hon iaf inte skolkat vad jag har hört. Men väldigt kaxig tjej är hon och klassens clown.
 
 
Kl 22.00 ikväll så ska jag se Masterchef Usa.
Bästa programmet som finns tycker jag, egentligen älskar jag alla kockprogram för det är kul och se alla laga mat och sen vissa som misslyckas, både bra och dåligt speciellt om man hejar på någon och deras rätt blir dålig så blir man inte så värst glad. Det är bara att gilla läget som sagt. Några andra program som jag gillar är även 112 på liv och död. Det är faktiskt intressant hur de arbetare för vissa tänker att de gör inte ett skit, och skulle jag ha varit i deras sits så skulle jag bli ganska stressad. För liksom se en människa ligga på marken som blöder eller att ett hus brinner? Hur hade ni gjort och hade ni klarat det galant som dem?

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

kockprogram är verkligen kul att titta på!:)

Svar: Oja :D man vill ju gärna smaka på deras maträtter..
Annica

2012-10-04 @ 19:46:30
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback