We? Run the Night

2012-11-27 >> 20:29:21
Vann den här kappan för 1 månad sen, men det är rätt storlek men den är för lång för mig eftersom jag är ganska kort så ser den här kappan så hemsk ut på mig.
Egentligen är den skit fin om man skulle vara lång!

Prislappen sitter kvar!

Så någon som är intresserad utav att köpa den här så kan ni mejla mig på.
 
[email protected] , märk "vill köpa kappan" och lägg gärna bud! Den kostar nu i butik 1400:- och jag har aldrig använt den! Kan skicka den och även ses i Norrköping!

Kommentarer
Postat av: Stefan Falkelind

Himla snygg den är. Synd du inte kan ha den.

Svar: Ja den är jätte snygg! Men jag är så himla kort så kappan ser så konstig ut på mig. Så kappan skulle passa bättre till någon som är lång och har storlek 38 :)Du kanske har en flickvän som kanske vill ha denna :)
Annica

2012-11-28 @ 13:59:28
URL: http://stefanfalkelind.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback