Beauty And A Beat

2012-11-05 >> 15:22:06
Tror ni på spöken/andar?

Jag tror att det finns än en andevärld som kommer till oss och kollar vad vi gör. Jag har upplevt saker som inte finns förklaring på varför det hände så! Sen har jag pratat väldigt mycket med en spåkvinna eller flera stycken för att se vad de har att säga om mitt liv. Några stämmer inte för fem öre men andra stämmer det överens väldigt tydligt! Vissa kommer skriva att de gissar! Men hur kunde hon veta att jag skulle få förfrågning om ett jobberbjudande angående vården och att det är jag som avgör om jag vill ha det eller inte! Sen min pojkvän/ex, hon visste att han skulle göra slut men hans känslor är fortfarande starka för mig! Det stämmer för vi umgås nu nästan varje dag och vi känner eller jag känner kemin mellan oss är starka att jag ser bara honom och andra killar kan slänga sig i väggen!
 
Skrev lite längre upp angående att jag har upplevt saker! Tänkte skriva det nu! När jag bodde hos pappa så bodde vi i en länsmansgård, ett gammalt hus men inut hade han renoverat så mycket att det kändes som det vore nybyggt! Men jag hade hela övervåningen för mig själv, kunde höra någon gå i mitt rum, någon sitter i min säng och böjer sig fram mot mig när jag låtsas sov. Sen hade vi ett gästrum bredvid mitt rum och min förra kompis sov alltid där och hon sa själv att hon såg ett par ögon som stirra på henne! Sen prata pappa med en granne och han berätta att någon hade tagit sitt liv i huset och pappa upplevde också att det spökade på övervåningen när jag inte var hemma. Fönstret kunde flyga upp av sig själv! Sen flyttade vi därifrån för pappa och hans tjej gjorde slut så jag flyttade till eget och då kände jag ingenting från andra sidan! Men sen flyttade jag till den här lägenheten som jag bor i nu och när pappa gick bort så sov jag ensam i min lägenhet för dottern var hos pappan och då kände jag hur någon satte sig i min säng och la sig bredvid mig. Och sen när min dåvarande pojkvän sovde över så hade jag ena armen rak lång och drömde att någon var i mitt rum och den la sitt huvud mot den armen jag hade raklång och vakna till att armen sjönk ner för i drömmen så la personen sitt huvud där! Vakna till och väckte exet! Förklara för honom men han trodde inte på sånt och sa att jag gjorde så att armen sjönk samtidigt i drömmen så jag strunta i det. Sen var det lugnt ett tag, men nu har det börjat igen med att jag hör någon gå i lägenheten och förut när jag sov i soffan med dottern som hade feber så kände jag hur någon rörde vid min näsa, vakna till och titta på dottern som snarka! Såg på klockan och insåg att jag var tvungen att friskanmäla mig till jobbet innan det var försent!

Ni behöver inte tro mig men jag skriver bara vad jag upplever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback