Ai Se Eu Te Pego

2012-03-14 >> 11:56:42

Ännu en dag med migrän och ligger i sängen och kollar på massa serier och samtidigt så går jag runt i lägenheten och städar för jag klarar inte av smutsen när jag är sjuk.

Får hoppas att jag mår bättre imorgon för jag ska på casting för en dokusåpa och jag är skit nervös för Junior tycker inte om det för han tror att jag kommer förändras och att jag kommer få mer uppmärksamhet men jag lovar och svär att jag kommer inte förändras ett dugg inte mot dem jag håller kär.

Nej nu ska jag forsätta att vila här hemma för jag mår piss.

 

 

Vi hörs sen när jag orkar...


Kommentarer
Postat av: Gregorius

hoppas det gick bra på castingen.

2012-03-14 @ 18:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback