Never Fade Away

2012-07-18 >> 15:53:45
Hejsan!


Vädret suger som vanligt här i Norrköping, såklart ska jag ut sen och gå min powerwalk runt strömmen... Jag gick aldrig runt där igår för jag hann inte. Kom hem ganska sent och sen var jag med några vänner... Blir då att man prioterar dem före! :) Ska vara med Frida sen för killen ska grilla med sina vänner och dricka så det blir en kväll med henne, den där damen kommer nog begära att vi ska köpa godis sen! Hon är ju en liten godisråtta. Såklart är hon en matvrak också! Men vi får se vad vi hittar på tillsammans. (Inte så sugen på godis direkt längre) har käkat en massa godis på sista tiden..



Ska jag vara ärlig så orkade jag inte laga mat idag så jag fuskade och köpte mat från salladsbaren, så jävla gott och enkelt... Dock så är det ganska dyrt och handla där men vad gör man inte för att slippa disk. :( Men men längtar som fan till fredag för vi ska ha tacoskväll, herr söderberg ville så gärna käka tacos någon dag. Hoppas att han blir nöjd på fredag! Jaja nu ska jag stänga ner datorn och gå runt ett par varv runt strömmen.. Vi får se om Tindra vill hänga på eller inte, lovar er att hon kommer säga nej.. Det är lite tråkigt för jag vill ju att hon ska följa med mig och mata ankorna! ;)


Just nu får ni 2 bilder som förklarar vad jag har gjort och vill göra..



Kommentarer
Postat av: sophie

åå, promenad runt stömmen, fick mig att minnas mina 3 gymnasie år där nere i norrköping, :)
Det var en härlig tid /S

2012-09-05 @ 10:47:48
URL: http://florafie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback