Black Rain

2012-07-16 >> 14:31:26
Idag har det varit en lugn dag med powerwalk med älsklingen, hann bara ett varv för sen tröttnade älsklingen och ville hem.


Men idag ska vi boka kryssning och även boka tältplats i Göteborg för vi ska dit nästa vecka med Frida, och vi ska till Liseberg och åka en massa karuseller. Tindra ska också med för sen åker hon till sin pappa om 2 veckor, kommer sakna den där fisungen väldigt mycket men hon måste även vara med sin pappa?! Tänkte först att vi skulle åka utomlands iår igen men vi tänkte att vi kan ha semester i Sverige för en gång skull? Vad har utlandet som inte Sverige har? Då är det nog sol och värme 24/7 men det kan vara skönt med lite lagom värme, och sen slipper man prata engelska och försöka förstå vad de säger?? Sen slipper man växla pengar och vi vet var banken ligger om vi behöver mer pengar, sen så hittar man fler vänner här som man vet att man kan träffas igen??



Haha aja, men nu ska vi till affären och handla lite gott och sen ska jag vara med Frida & Danne. Jag umgås dagligen med Frida nu så hon kommer synas och höras väldigt mycket på bloggen??


Men jag får se om jag kommer in senare och bloggar, såklart lovar jag inget för jag sitter knappt vid datorn längre. Jag är för det mesta ute och umgås med vänner och dottern. Jag kommer då intebli någon "bloggare" som skriver 5 st inlägg. Så ni som förväntar sig det kan ju klicka bort och leta efter någon annan, tror det blir bäst så om ni vill ha en massa skvaller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback