JAG ÄLSKAR DIG!

2012-02-24 >> 12:29:34
Sen första gången jag träffa dig så visste jag att det var något speciellt med dig, men vi träffades tyvärr fel tidpunkt!
Till slut blev du min i 6 månader, för jag visste inte vad jag ville! Jag var elak mot dig, träffa andra killar och ljög för dig! Nu för 1-2 veckor sen så insåg jag vem jag vill dela mitt liv med, men du sa att det är försent.

Dom där orden att det är försent, gjorde mig fruktansvärt ledsen. Kändes som mitt hjärta tappades ner på marken och ruttna bort.

Jag har inte varit mig själv sen söndags. Var helt själv i onsdags och det var då jag insåg att det spelar ingen roll vad jag gör! Hamnade på sjukhuset för jag tog en överdos! Jag var helt borta i huvudet och mina 2 närmaste vänner kom till sjukhuset och jag såg hur ledsna de var och var rädda att mista mig den dagen, personalen sa att hjärtat slår för fort och jag borde vara glad över att mitt hjärta klara av det annars hade det stannat!

Under tiden jag låg där så tänkte jag på honom som jag älskar och även min dotter! Vi öven höra av min vän att han hade ringt i tisdags men jag svara inte för jag var såpass ledsen.. Jag har även ringt honom/dig för att tala om för dig hur ledsen jag är över hur jag gör och bara om du kunde ge mig en chans till!


JAG ÄLSKAR DIG! Det gör jag, tänker på dig hela tiden och vill bara vara din!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback