Ett steg..

2012-02-28 >> 21:20:21
Det har varit två tuffa veckor för mig! Väldigt jobbiga att jag inte vet vad jag ska ta mig till.
Men idag gick jag till jobbet och jag kämpade och kämpade hela tiden. Fast mina jobbarkompiar förstod mig och vi snacka om det och då kändes det mycket bättre.. Men det gjorde ont inom mig vissa ggr för jag tänkte hela tiden på om han tänker något på mig eller vad han gjorde nu, tänkte han på den andra bruden!?

Jag vill inte tänka så! För det gör så ont att tänka tanken att han kan vara med en annan tjej och ligga och mysa med. Jag vill vara den tjejen som ligger och myser med honom och säger "jag älskar dig", gärna flera ggr under natten. Men han har lovat mig att han ska tänka på oss två om vi ska fortsätta att vara tillsammans eller inte. Hoppas verkligen att han gör det, för det finns andra som säger saker som han har sagt till andra och då känns det som han har bestämt sig men vill inte säga det till mig för han vet att jag skulle bli ledsen men jag tar hellre sanningen framför lögnen! Jag skulle må mycket bättre då..

Aja, men jag är inte sådan brud som ger upp så lätt. Det har jag lärt mig från förra förhållandet. Jag gav upp så lätt och fick veta sen efter 6 månader att han tyckte om mig jätte mycket och hade jag visat mer och kämpat som jag gör nu så skulle jag kanske fått honom! Men då hade jag inte träffat Junior som jag verkligen vill ha just nu.

Så, jag hoppas att han tar vara på tiden att tänka igenom och komma till rätt beslut och att han inte ångrar sig för nu vet han iaf vad jag vill. Men sen återstår bara hur länge kommer jag vilja vänta? Eller klarar av att vänta?

Kommentarer
Postat av: Gregorius

tänker på dej.

2012-02-29 @ 07:06:10
Postat av: Saandriiiee - Kungälvs största blogg

DAGENS BLOGG HOS MIG, skoj va :)?

Hade vart SKITSKOJ om du var med, hade gjort min dag! :D

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-5.html#comment

2012-03-11 @ 23:17:30
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback