på jakt efter sverige

2011-10-09 >> 15:51:35


.

Min mobil dog så kunde inte ta fler kort under dagen, men hoppas bilderna talar om att jag verkligen älskar min sötnos och att hon betyder allt för mig. Jag är så glad att hon är min lilla flicka och visst har vi våra gräl men jag ställer upp för henne i vått och torrt, och jag vill hennes bästa och rädd att hon ska bli som mig när jag var ungdom. Jag kommer inte göra samma misstag som min pappa & mamma gjorde med mig. För misstag kan man väl kalla det eftersom jag mådde psykiskt dåligt och ingen av dem fanns där och höll om mig när jag behövde dem mest, såklart älskar jag dem för de andra saker de har gjort men det jag menar att jag vill inte utsätta min dotter för samma sak, och visst kommer hon göra misstag här i livet för att lära sig men jag kommer då vara den personen som hon kan vända sig till. Jag älskar dig Tindra Linnéa Nilsson Karlsson, lite för mycket kanske. Jag är en stolt mamma över dig.


Men idag så tog vi en tur till Maxi och käkade frukost där som blev runt 200:-. Efter det så gick vi runt i olika affärer och kollade efter en vinterjacka och hittade en för 1000:- men den köpte vi inte för det har vi inte råd med. Jag hittade då en skylt om man tar kort och taggar kortet på deltagarna så kan man vinna ett årskort på ett ställe så nu får jag hoppas att jag vinner, om jag tittade rätt så var jag den enda personen som hade lagt in en bild på deras sida? Alltså om ingen annan lägger upp en bild så borde jag väl vinna eller? Problemet är nog att det är en 30 dagar kvar innan tävlingen är slut, men om jag åker tillbaka och ta bort skylten då, ja då räknas det väl fusk? Men det gjorde jag inte för så elak är jag inte, är ganska snäll person innerst inne, vill jag bara tala om så ni inte får en annan uppfattning av mig.

.

Jag ska nu städa lite här hemma och sen ska laga Tikka Masala kycklinggryta, tänkte först bjuda en person med han kommer inte tillbaka till Norrköping förrän ikväll när jag ska lägga mig? Jag får då göra matlåda av maten som blir kvar, men sånt är bara tråkigt att göra, vem orkar göra sånt ens? När jag ser andra på jobbet har med sig matlåda så blir man lite avis för hemlagad mat är godast men sen har de slitit för att få med sig mat till jobbet, så jävla lat är jag, och det står jag för. Det brukar alltid bli att jag går till ett café och fikar istället, vad jag vet så har någon annan slitit för min bulle?

Jag vet inte vad jag ska blogga om egentligen för jag vill inte att ni ska veta allt om mig men samtidigt om jag öppnar mig så kanske ni förstår varför jag är som jag är, men ska jag videoblogga om det istället så man slipper skriva ner allt så ni slipper stupa rakt ner på tagentbordet. Kan fundera på saken. ♥ Sen får vi se vad som händer. (Eller det är det jag är mest rädd för att ni ska tycka illa om mig, jag vet inte eller ser ner på mig?) För det vill jag inte och uppmärsamhet vill jag inte heller få, då jag redan får en massa av mina vänner. Är ingen mediakåt jävel som vissa andra som är halvnaken på bloggen och försöker med allt, såklart nämner jag inga namn. Men så är det, tror jag ska sluta nu innan jag säger allt för mycket. Men nu har jag inte tid att sitta här nu.



Kommentarer
Postat av: Hardass

sv; puss puss right back at you! :D allt bra med dig? kraaam

2011-10-09 @ 16:27:08
URL: http://hardass.blogg.se/
Postat av: iiiden med 3 i

sv: jo då de är lätt :D

kram

2011-10-09 @ 16:44:25
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: Miranda!

Tack så mycket! :) fin blogg

2011-10-09 @ 16:55:24
URL: http://mirandaskriver.blogg.se/
Postat av: michelle bergström.

Sv: Hehe okej. :D

2011-10-09 @ 17:02:02
URL: http://michellebergstroom.blogg.se/
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv ; tack för hjälpen :)

2011-10-09 @ 17:11:15
URL: http://tjejenida.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det tror jag oxå, skulle vilja ha en sån men hade inte råd och behövde en ny mobil :) Men jag är jätte nöjd med den jag har beställt :)

2011-10-09 @ 17:15:50
URL: http://johannaajacobsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Ja :)

2011-10-09 @ 18:40:34
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback