Hate That I Love You

2011-02-26 >> 20:29:12
Nu mår jag lite illa men det är ör jag tränade förut! :) Skönt för stunden men inte nu längre..


Haha Junior ska prata med sin mamma så jag kanske får köpa hennes crosstrainer?! Kommer bli mycket träning här hemma då..? Har ett mål att försöka gå ner i vikt så jg slipper höra att jag är mullig.....?
Jag kanske inte tar åt mig 100 % men lite eftersom jag vill se bra ut och inte överviktig, men så är det i dagens samhälle för är man överviktig så får man faktiskt dåligt liv som att man får en massa sjukdomar.. Jag vill inte gå så långt att jag blir så tjock att jag måste börja köpa kläder på cubus! Brukar aldrig gå in i deras affär för jag anser att det ärbara tjockisställen! ;) Klart det finns smala kläder där med men när jag yndre så umgicks jag med en tjej som alltid köpte kläder där och hon var överviktig, 1-5 ggr har jag varit där inne! Men aldrig mer, alla har ju sina favoritaffärer och jag har bara en.. Bara New Yorker i mitt hjärta?! Men HM är helt okej för min dotter..



Var nu dags för mig och min dotter att dra hem till Junior för jag är spelsugen. Jag vet att jag är värsta spelnörden inom Left 4 Dead 2. Jag får allid vara ledare och gå före alla andra. ihih.. Men det är faktiskt kul att de andra som har ett sådant förtreonde för mig eftersom jag har mött andra spelare som skjuter ner de andra och skiter fullständigt om man blir attackerad av någon Tanks eller Witch, men men därför är det bra att vara ledare för då kan jag kicka ut dem när jag vill.. Så det är ingen idé att jävlats med mig där. Men nu fick ni veta något nytt om mig! Såklart lirar jag inte WOW, för det första så är det för töntar.. :) Fan det finns mycket bättre som Left 4 Dead och Resident Evil! *ler*


Hon är världens bästa 6 åring och betyder mycket för mig, annars hade det varit sjukt om hon inte gjorde det för mig eller hur?! Igår när vi var på bio så kollade vi på Trassel 3D och det var första gången för min flicka att se 3D och jag såg i ögonvrån att hon försökte fånga "lycktorna" i filmen haha... Var så gulligt och sen när man såg hennes leende så kunde inte jag sluta le, det är hennes sportlovs vecka och jag har inte hunnit varit med henne så mycket jag vill eftersom jag jobbar 7 - 16 och ibland kan det bli övertid. Tackar för Junior som har varit med henne och tagit fram frukost till henne, det har varit jobbigt för mig inombords men hon förstår att jobbet går före och att vi behöver pengar, min lilla flicka är inte som andra 6 åringar?! Hihi visst hon kan bli sur om hon inte får som hon vill men nu menar jag att hon kan göra saker själv som att ta fram frukost själv och sköta sig själv. Man kan inte tro ibland att hon är 6 år för hon ber inte mig om hjälp så ofta utan hon försöker lösa problemet själv.. Då ibland jag känner mig som en dålig mamma men en del påminner mig att jag borde vara glad att hon är redan självständig, om man jämför med syrrans unge som är 3 månader yngre så ser man skillnad på dem två, han kan man verkligen inte lämna kvar i lägenheten i 5 minuter för då skulle lägenheten brinna upp men Tindra hon kollar på tv eller spelar spel på datorn eller sitter på sitt rum och leker eller kanske går till köket och ta fram mat..? Vissa som jag pratar med och berättar för dem hur Tindra är säger att jag kan inte lita på henne sådär för tänk om hon skulle skada sig själv när du är bora i 5 minuter eller mer, eftersom jag har förtreonde för min dotter och har lärt henne vad som är rätt och fel t ex att hon inte får röra spisen och hon inte får röra tändaren, förklaring till varför har jag gett henne och under tiden jag har varit till affären eller lämnat sopor så har hon inte rört tändaren eller spisen för när jag ger henne tändaren i näven så säger hon "jag får ju inte röra den här och lägger tillbaka den på bordet" och sen blir hon arg på mig och säger "fattar du inte, jag får inte röra den för dig" sen när jag förklara för henne varför jag gjorde så för att se hennes reaktion.. Men jag förstår en del föräldrar som inte vågar lämna sitt barn ett par minuter men det handlar nog mer och respekt från båda hållen och att man har pli på barnet. :)


Hihi vi tog några roliga bilder eller Tindra ser rolig ut.. *blink* Jag försökte få fina bilder på henne och mig som jag ska ha som bakgrundsbild på mobilen.. Såhär kan det bli när man tar kort med min sötnos!


Flummhumör..? ihi :)

Jag & Tindra!


Kommentarer
Postat av: aidaj

va sööta ni e hihi^^

sv: oki :(jag använder en laptop så har ingen mus men jag får ont i axlarna mest :(

2011-02-26 @ 21:19:47
URL: http://flowerrock.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bete dig som en mamma någongång och inte en 18 fjortisbloggare..

2011-02-26 @ 23:36:09
Postat av: Stella Fadel

Haha eller hur (:

2011-02-27 @ 01:19:22
URL: http://stellafadel.webblogg.se/
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

så söta ni är! :D

sv: ja min mormor är så snäll! :)

2011-02-27 @ 01:49:44
URL: http://adaras.se
Postat av: Anonym

tacktack:) Hoppas du får en fin dag!!

2011-02-28 @ 08:55:43
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Anonym

snyg header

2011-02-28 @ 09:11:15
URL: http://finest.se/minniewinnie
Postat av: Sanna

Söta bilder :)

2011-02-28 @ 10:30:00
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Martina

kika in på min blogg vetja :)

http://martinasoderstrom.blogg.se

2011-02-28 @ 13:08:17
URL: http://martinasoderstrom.blogg.se/
Postat av: karolinajonsson

tack du :D

2011-02-28 @ 16:13:52
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback