Moving On

2010-10-24 >> 17:49:09
Vad fan att man ska börja få huvudvärk på en söndag..!


Gött imorgon ska jag jobba med dom bästa igen... Är riktigt kul att gå upp tidigt och sen vara på jobbet 06:45 och träffa jobbarkompisarna, men det jobbigaste med så tidigt är att få upp min dotter på morgonen..? Tur att jag är en envis morsa.. Kommer bli svårare när snön kommer för då måste man ut till bilen tidigare för att skrapa bort isen och sen få upp värmen, vilket jag inte längtar efter..? hihi..


Vad jag ska göra nästa helg är att umgås med folk som gör mig på bättre humör! Det är fest hos en killkompis i stan och man får vara utklädd om man vill, och jag beställde förra veckan en kostym så jag får se om den passar eller inte för gör den inte det så har jag bara på mig partykläder, och jag försöker även övertala Jonna att hon sa följa med mig hem på fredag.. Verkligen en saknad tjej! ;) Och sen efter hemma festen så ska vi dra ut på krogen och jag vill ut till Otten men mina killkompisar vill inte hamna i bråk för de hörde en sak när jag var där sist, de är såklart de bästa killkompisar som finns som försvarar mig om det skulle hända något... Så vi får se vart vi drar ut, men jag hoppas iaf på Otten! ;) Visst jag ska inte dricka lika mycket som sist jag var ute för jag vägrar ha en äcklig baksmälla på en söndag, och den dagen ska jag skjutsa hem Jonna för hon måste jobba på måndagen, vilken bra planerare jag är.... ;)



Ikväll så ska jag bara ligga i sängen och glo på film med Tindra, och kanske tar en huvudvärkstablett för att kunna sova inatt.. Sen om jag skulle vakna till senare så kommer jag nog ringa Jonna eller Junior eller Tallen, okej det här lät lite konstigt att jag har 3 valmöjligheter men är man populär så är man. Eller så tar jag en till tablett och somnar om så jag är pigg imorgon, såklart så brukar jag inte göra det ofta så det blir nog att jag ringer ett samtal eller två..! *ler* Jag är lite busig när jag är sjuk, så nu slänger jag upp 2 bilder på mig och jag varnar er att bilderna talar verkligen att jag mår inge bra (huvudvärk :( ) Men nu ska jag fortsätta att kolla på film och ligga under mitt täcke, borde jag ta ut mina linser ifall jag skulle somna..?






Såklart så ser jag inte så värst pigg ut... ;) Somliga kan inte vara snygga på heltid.. *Måste gå ifrån datorn nu*

Kommentarer
Postat av: jocke med kniven

SV: Låter ju inte allt för skönt !

Jag mår bra , men mätt som attans !

2010-10-24 @ 17:50:52
URL: http://jockemedkniven.webblogg.se/
Postat av: Annika

Usch hoppas huvudvärken försvinner snabbt!

2010-10-24 @ 18:07:08
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: elin

2010-10-24 @ 18:13:17
URL: http://elajjjjn.blogg.se/
Postat av: elin

sv; jag tränar gymnastik ;D

2010-10-24 @ 18:13:27
URL: http://elajjjjn.blogg.se/
Postat av: Meg

Hoppas huvudvärken avtar lite då :)

2010-10-24 @ 21:21:08
URL: http://megs.blogg.se/
Postat av: Marie

Mysigt blogg bruden!

2010-10-31 @ 22:13:33
URL: http://mommari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback