En jobbig dag!!

2010-10-04 >> 18:56:23
Hejsan!


Nu sitter jag här igen med mat i magen..! Eller halvt för jag har ingen matlust och jag tvingar mig själv att äta något, jag vet inte varför det har kommit tillbaka, vi får hoppas att det försvinner innan helgen *haha* Man ska då kanske käka Thaimat då?


Skoldagen var väl helt okej för Tindra men hon berättade att hon har haft jätte ont i halsen att hon inte kan svälja så jag köpte halstabletter till henne, dock fungerade det inte så jätte bra för när vi kom hem så grät hon när försökte få i sig kanelbullarna och sen följde hon med mig till affären och hon blev verkligen svag i kroppen för hon orkade inte gå.. Men när vi kom hem så la hon sig i min säng och somnade väldigt fort.. :( Nu vaknade hon till och jag tog tempen och det visade sig att hon har feber så jag tog fram tablett och alvedon som man stoppar upp i stjärten.. Hon tar först tabletten men inser väldigt fort att hon kan inte svälja den så jag sa att hon måste ta den andra och hon blev helt förstörd och tårarna rann och jag visste inte vad jag skulle göra? Vi pratade en stund och till slut gick hon med på att ta den i rumpan men hon grät och grät, så nu hoppas jag att febern går ner så hon mår bättre imorgon :)


Tänkte faktiskt ta en långpromenad och lyssna på musik och bara slippa allt som är omkring mig, vad ska jag göra med Tindra då för hon kan inte hänga med och lämna henne ensam så länge vågar jag inte..? Blir nog att jag stannar inne ikväll och tar hand om min prinsessa..? Jag får väl ta en promenad imorgon istället, DOCK så ringde jobbet mig förut och ville att jag skulle jobba imorgon men jag tackade nej för jag ska på möte men det blir nog inställt den med för Tindra ska vara hemma från skolan imorgon.. Och jag som ville ta farväl från gruppen imorgon? :)


Jag tar en närbild på mig själv..! Dålig bild men bjuder på denna.. Fan måste nopra mina ögonbryn innan helgen..!

Fina Tindra som är sjuk!

Moi!

Hihi jackan är ny.. *ler*





Kommentarer
Postat av: sophie

okej haha , så pass :D trevligt!

2010-10-04 @ 19:02:35
URL: http://phiee.blogg.se/
Postat av: Sandra - fotoblogg

Det lät inte så kul :( Krya !



Haft en bra dag annas?

Kram

2010-10-04 @ 20:14:41
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/
Postat av: Jossan

tack så mycket och desamma! Har du haft en bra dag? :)

2010-10-04 @ 21:58:34
URL: http://josefinemmamaria.blogg.se/
Postat av: g e r a l d i n a

Nu har vinnaren av 'dagens blogg'-tävlingen avslöjats, kolla in om det är du! :)

2010-10-04 @ 23:13:57
URL: http://geralh.blogg.se/
Postat av: Ibbe

På sista bilden så delar jag ut flygblad om att Sverige Demokraterna ljuger och borde ut ur riksdagen! :)

2010-10-04 @ 23:37:42
URL: http://ibbilicious.blogg.se/
Postat av: LissenTo

Hoppas att du kan få hjälp av någon. Hoppas även att lilla Tindra mår bättre nu.



Kram

2010-10-05 @ 16:02:26
URL: http://lissento.blogg.
Postat av: Britt-Marie

Skippa RASIST halsduken lilla gumman, ser förjävligt ut verkligen.

2010-10-07 @ 00:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback