Annica som börjar när du vill från Blogg.se

2010-10-25 >> 00:07:55

(Min killkompis) Jag lärde känna honom genom Annie & Jocke nu i somras faktiskt, och det är jag verkligen tacksam för. Vi hittade på en massa bus som t ex badade i ensjön & kolla på en massa filmer hemma hos honom, vi kommer riktigt bra överens och vissa ggr har vi tjafsat för en massa missförstånd och sen finns det folk som snackar skit och hittar på saker så vi har blivit sura för vi har trott på det.  Det känns ibland som vi vore ett par fast det är vi inte om ni tror det. Vi ses typ nästan varje dag men de är mest snack & umgås för ibland så känner jag mig ledsen eller lite för glad, nästan lite läskigt nu för jag vet hur han tänker och hur han ska avsluta meningarna när vi pratar. Ingenting att bli orolig för att ni tror att han är min pojkvän så tror ni helt fel. Jag vill inte ha något förhållande på ett tag och vet inte när jag känner mig redo för att kunna säga "jag älskar dig" till någon igen, men den dagen kommer väl fast inte nu och inte imorgon.

 

jag har nog inte släppt taget om Adam än..

 

Jag umgicks med andra killar i somras för att slippa tänka på Adam och Junior var en av killarna. Jag försökte hitta någon som var lik Adam på alla sätt men insåg då att det var ett sjukt beteende utan jag ska mer försöka vara själv och gråta ut om jag känner för det, när jag insåg det så sa jag till dem att jag inte har släppt Adam och de var först någon jag bara var med för slippa sorgen och de sa okej? Jag trodde de skulle bli skit sura på mig men de förstod mig att han var ändå min första riktiga kärlek, jag kan inte påstå att jag tänker 24/7 på Adam för det gör jag inte, men vissa dagar så kommer han fram helt plötsligt i mitt huvud och det är då jag vill prata av mig och det brukar bli att jag ringer Jonna eller att jag åker till Junior och frågar om råd och från en killes perspektiv. Varför är det lättare och skönare att prata med en kille om kärleksproblem? Jag tycker att jag borde mer tycka att det är lättare att prata med en tjej eftersom jag är en tjej. Det var jag iaf imorse, jag kanske byter kön på kvällarna, men för att låta allt för normal så säger vi att jag är en tjej.. Det kanske mer känns som en kille är mer ärligare att berätta vad de tänker och tycker för tjejerna säger mer det vi vill höra, såklart positiva tankar.

 

Du Junior ska veta att du finns i mitt hjärta och jag är verkligen glad över att vi kommer så bra överens.. Och jag hoppas du tycker detsamma att det här är inte slutet av våran vänskap utan mer början.. Nej nu ska jag väl lägga mig för imorgon ska jag upp och jobba.. Vilket betyder att jag ska kliva upp kl 5 imorgon. Alltså om 5 timmar, och jag kommer säkert snooza i en timme. Såklart kan jag inte göra det för jag ska lämna fröken nilsson karlsson på skolan 06:45, trots den tidiga tiden så är jag alltid trött oavsett när jag går och lägger mig på kvällen.

 

 

Jag säger väl god natt och sov gott mina underbara läsare, och jag hoppas ni får en trevlig dag i skolan/jobbet imorgon.. Jag bloggar mer imorgon när jag kommer hem från jobbet, precis som de andra dagarna.. Just a lot of love kisses from me.

 


Kommentarer
Postat av: elin

sv; jaha okej, men det är något iallafall ;)

2010-10-25 @ 07:55:24
URL: http://elajjjjn.blogg.se/
Postat av: Anonym

SVAR: okaj jo det är bRA:)

2010-10-25 @ 08:28:25
Postat av: Emma

Nu är det sista chansen att rösta fram en vinnare till Veckans Bild!


Gå in på min blogg och rösta på din favorit!


Om några timmar utses en vinnare! :D



Har även fixat så du kan få fler läsare och spotify premium helt GRATIS!

Klicka bara på länkarna i bloggen.

Ha det bra!(:

2010-10-25 @ 08:30:37
URL: http://thedevilschild.blogg.se/
Postat av: Annika

Killar är ofta bra på att lyssna!

2010-10-25 @ 10:17:11
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: jocke med kniven

SV : låter inte skönt , jag mår ganska bra :) fryser lite

2010-10-25 @ 12:35:12
URL: http://jockemedkniven.webblogg.se/
Postat av: Annelie

Hej gumman o kul att du tittade in hos mig. Jag bara älskar naglar men just nu är de för korta.

Jag tror inte att du har lättare att prata med killa om kärleksproblem. Tror nog du har hittat en god vän i Junior. Hoppas du kan få vara en god vän tillbaka.

Hat så bra

2010-10-25 @ 15:32:57
URL: http://tisenslillasnigel
Postat av: ronja

joo bäst av alla i fredags va hon iaf haha :)

2010-10-25 @ 18:49:51
URL: http://snygggronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback