24 AND PREGNANT?!?

2010-11-18 >> 10:35:48
Jag är tydligen skengravid, gravid med vem vet jag inte för jag är nunna! Det säger iaf Tallen för han är tydligen utbildad inom det här området att vara skengravid? Fast hur kan han vara det? Eller har han varit skengravid..? Jag har aldrig varit skengravid någon gång i mitt liv.. Jag kan väl inte säga att jag är 100 % säker men hur märker man om man är skengravid, känns det som en vanlig graviditet med ömma bröst och illamående på morgonen. Jag hade inte ens det när jag hade Tindra i magen och jag gick inte upp flera kg när jag hade henne, vilket alla skulle tycka om för en del går upp 20 kg och har svårt att gå ner i vikt efter det, och jag kunde ha mina vanliga kläder så jag behövde aldrig köpa mamma kläder. Och det är jag glad för! Jaja nu ska jag sluta skriva om mamma & barn saker här på bloggen, nu är det inte så många mammor som läser min blogg direkt! Jag tränar inte idag för det är en vilodag och min kropp behöver vila lite, tyvärr så blir det gymmet imorgon och sen är jag ledig i 4 dagar. Just det så ska jag vara barnvakt imorgon åt en liten flicka på 1 år, ihh är skit nervös för det var skit länge sen jag tog hand om en 1 åring men Tindra ska hjälpa mig. Jag kommer nog vilja ha ett till barn ganska snart efter den här helgen, kommer nog fråga mina killkompisar om de kan ge bort lite sperma i en burk, ganska vidrigt sagt av mig, och sen är det ganska svårt att få barn om man inte har en pojkvän? Så se hit snygga killar med utan hår och en massa tatueringar. ;) Låter lite desperat..?


Här får ni ett videoinlägg som ni kan kolla på..? En tröt Annica lika med ganska rolig video?




18/11/2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback