?? ????

2010-05-26 >> 12:25:50
Hejsan!


Hann inte blogga imorse för jag försov mig! För Tindra skulle vara på dagis kl 08:30 och jag skulle vara på möte 09:00, och jag kom faktiskt 10 minuter försent men jag förklara mig att bussen var försenad och jag sprang faktiskt sista biten!! Men som tur var så godkände de det så fick jag en massa papper som jag ska fylla i senare, och samtidigt så vill de att vi ska följa ett schema som de har gjort! Så just nu känns det som jag inte kommer ha tid med något alls! Det fixar sig nog, ni kanske vill hjälpa mig istället? Det är väl inga problem, så ni kan väl börja ringa runt till dem jobben jag har sökt och ställa frågor om jobbet ;)!


Kul kul? Iallafall så tränade jag igår med killen men jag är så dålig på att äta frukost och det visade verkligen igår att det är viktigt att äta frukost, så jag blev illamående och deras pratande på gymmet gjorde att jag blev mer och mer dålig, men när jag vilade minst 10 minuter efter varje grej så funkade det men varje gång jag tränade hårt så kändes det verkligen som jag skulle kräkas, såklart sa min pojkvän att det var verkligen mycket prat och lite träning där nere eftersom de andra som var där stod runt i en ring och nästan skrek och släppte vikterna att det dundrade så högt att man fick ont i öronen..! Hade nästan lust att gå fram till dem och be dem hålla käften! Men om jag jämför mig med dem så är jag bara en liten kaninlort så de skulle väl inte bry sig direkt, nu till det roliga att man kan inte heller be dem som jobbar där att de ska säga till för de är likadana!


Så om ni vill träna på morgonen uta att få höra en massa skrik & gapskratt + dundrande vikter så gå inte till Vilbergens träningscenter!



Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Kul att du är med och tävlar :D

2010-05-26 @ 13:16:44
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: en kärlekssaga: unga föräldrar i väntan på nummer två!=)

hejsan!



vilken fin blogg du hade, hittade hit via blogg.se =) kanske tycker du att min blogg också är fin, bra och läsvärd? i så fall kanske vi kan lägga till varann på bloglovin? ett jättebra sätt att hitta nya favoritbloggar att följa! =) ha en bra dag!=)

2010-05-26 @ 13:48:04
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/
Postat av: pelle

Visst bor jag i Örebro alltid (:

2010-05-26 @ 19:53:11
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: LORISSALOVEBOMB

gud vad jobbigt, man är ju där för att träna och tränar för att må bättre. Dåligt att de som jobbar är likadana. Men duktigt med träning ändå.



sv: TAAAACK

2010-05-26 @ 22:25:14
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Madde

Idag är det strålande sol men dock inte så jättevarmt, bara 12 grader men i solen är det uppåt 25 så i lä kan man njuta rejält! hur mår du idag?

2010-05-27 @ 10:26:17
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Madde

Åh gud vad gott. Av någon särskilt anledning eller? Jag ska strax cykla iväg till min praktik. krm

2010-05-27 @ 13:23:44
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Gabriella

fin blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback