Dominator Mix

2010-05-12 >> 23:17:28
Jag gick hem till Hanna en liten stund oh träffade på Johanna & William som var där! Fast jag kunde inte vara där så länge för jag skulle egentligen till affären men jag orkade inte gå så långt på en gång så jag trillade in hos henne. Men roligt var det för William blev verkligen intresserad av vad jag hade på min tunga, vilken tur att jag piercade mig där för 5 år sen så han får något att kolla på! Det var kul så det varade för sen var jag illa tvungen att gå till affären och köpa mat. Ska jag vara ärlig så blev det pizza som man värmer i ugnen och sen köpte jag 2 flaskor Ramlösa den nya smaken Smultron, och jag har blivit beroende för det är så gott! Love it!



Ska nu stänga av datorn för det blixtrar här och låter som det vore tredje världskriget, och jag vill inte chansa att sitta vid datorn för jag lovar er att blixten skulle hitta hit på ett nafs. Det är nog bäst att jag stänger av den nu och lägger mig och gosar med Tindra, det är faktiskt mysigt speciellt när fönstret är öppet. Eller hur..? Fast vi hörs nog imorgon..


Bara för jag älskar dig/er


Kommentarer
Postat av: emelie

vad ska du göra idag då?

2010-05-13 @ 09:52:37
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: LORISSA

sv: :) Jag ska nog bara ta det lugnt, och plugga lite idag. själv då?



ska du fira din mamma på morsdag?

2010-05-13 @ 11:49:40
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: SoffiZ-Oliwers mamma

Hej! Vinnaren i min tävling är nu publicerad, kika in och titta om det var du som vann:)

2010-05-13 @ 15:52:44
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback