TNT

2010-03-02 >> 21:58:17
Hejsan!


Har haft en hyfsad dag idag! Egentligen så skulle den har varit toppen om det inte vore för telefonaudition för kolmården som jag hade i förmiddags, så jäkla nervös jag blev (Lite för mycket, men en del säger att det är bra att vara lite nervös) Men jag var inte lite utan MYCKET nervös för när hon ställde en fråga som "har du jobbat med djur efter studenten?", so pain in the ass! Men jag svarade ärligt iaf att jag har sökt men inte fått något jobb eftersom de inte har letat efter någon djurvårdare! Så nu får man vänta i en vecka om man gick vidare eller inte, eftersom det är många som har sökt till det här jobbet! Jävlar vad arg jag blir om de skulle säga att jag inte får jobbet, är verkligen taggad för att jobba hos dem.. Iallafall så får ni hålla tummarna för mig!


Men det är en sak som har irriterat mig dom senaste dagarna är att jag har försökt och sälja min bokhylla och 2 stycken har velat köpa dem fast den första hörde inte av sig dagen efter för att se på den och den andra missade jag samtalet eftersom jag stod och diska och jag kunde inte ringa upp heller för det var skyddat nummer och de ringer inte ens upp igen! Dock så har mitt tålamod tagit slut så om någon som är intresserad av en vit bokhylla så skriv här eller kontakta mig på [email protected]! ;) Vill bara ha seriösa köpare, var finns dem?


Såhär arg blir jag på dem som låtsas vara intresserad av att köpa saker av andra.. (Dålig dag, vill ha en bra dag någon gång!)

Hittade min gamla favorit film bakom tv:n så det blir nog en filmkväll nu här hemma!

Myspys!

 

Visste ni att jag ska till körskolan imorgon, för jag ska övningsköra och funderar på att boka in lite andra saker! God natt och sov gott!


Kommentarer
Postat av: MODEINSPIRATION

Jag håller tummarna för att det gick bra på intervjun och att du får jobbet. Lycka till!

2010-03-02 @ 23:16:59
URL: http://modeinspiration.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tack för att du deltar i tävlingen och lycka till :)

2010-03-02 @ 23:44:38
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: It´s you and me ! - Tävlingar pågår :)

Okej :) Kul att du deltar :D

2010-03-03 @ 10:36:57
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: mmautildah'

Såliteså , hur är det?

2010-03-03 @ 17:06:16
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: ..

host..

inte härmar dessie eller hur..

du har sakt i din blogg att du inte gillar dom oså vidare, ändå härmnar du med hennes bilder..

MOGET!

2010-03-03 @ 22:17:49
Postat av: Z

Hej! Lägg upp en bild på bokhyllan :D

2010-03-04 @ 13:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback