Over You

2010-03-07 >> 19:28:53

Idag så åkte jag hem från mamma & syster! Ni vet väl om att jag åkte i fredags och skulle stanna tills idag? Får förklara lite kort vad jag har gjort där uppe! Det blev en lugn helg eftersom i fredags så fick jag migränanfall och lördags så besökte vi pappas grav och på kvällen så kollade vi på film och somnade på soffan, men har haft en underbar helg ändå men mycket smärta. Vi fick träffa "Löken" och såklart min kusin Thomas som jag inte har träffat på år och dar! :) Iallafall så kommer jag åka upp till dem snart igen fast mycket längre! Sitter just nu framför datorn och ska se på film och dricka vatten, så jäkla länge sen jag bara drack enbart vatten! Har ni haft en underbar helg?

 

Ingen baksmälla, varit och hälsat på släkten?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback