Have you listen

2010-03-17 >> 12:45:29
Har nyss kommit hem från körskolan...


.. så nu ska man läsa lite i boken och sen hämta sötnosen! Trevligt att jag har något att göra om dagarna? Ni som läser Harry Potter böcker och är helt besatta i Harry Potter filmerna, tråkigt att jag inte är lika besatt eftersom jag tycker det är världens tråkigaste film/er & bok/böcker! Önskade ibland att jag kunde älska dom filmerna & böcker men det går inte helt enkelt? Jag har sett en film och jag tröttnade redan efter 15 minuter och stängde av och läst en 1/3 av boken och det blev att jag la ifrån mig boken, somliga tycker att Harry Potter är världens bästa film och att böckerna är i världsklass, tyvärr så tycker jag inte alls om Harry Potter och jag vill inte ens höra hans namn.. Låter det för elakt? Men det är så jag känner för Harry Potter och jag är inte som er, nu ska jag läsa " Den som älskar något annat " och det är verkligen en bra bok.


Så nu ska jag försvinna in i bokvärlden! ♥


Här har ni den omtalande Harry Potter. Dock så tycker jag inte alls om honom. Har ni sett filmen? Jag vill gärna veta vad ni tycker och om det är bara jag som ogillar den där nörden, men ni får ha en fortsatt trevlig dag!



Kommentarer
Postat av: Shelinda

Jag fullkomligt älskar HP-böckerna och filmerna! Har läst böckerna massa gånger!



SV: Härligt att det gick så bra, hoppas det går lika bra imorn! Ska med köra då ^^

2010-03-17 @ 15:14:22
URL: http://torleifsbakdel.blogg.se/
Postat av: Marielle

okej vad kul att du är med och tävlar =D

2010-03-17 @ 17:43:18
URL: http://mariellep.blogg.se/
Postat av: emma

såg du röstat på min blogg på en tjejs tävling :) vad snällt och vad kul ! Du hade otroligt fin blogg :)

2010-03-17 @ 19:53:53
URL: http://emmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback