Dina ögon dom tindrar

2010-03-28 >> 11:06:21
Vad man har gjort i helgen är att i fredags så såg jag en olycka utanför hos mig på kvällen och min första tanke var faktiskt "tänk om det är hanna eller jonna eller någon annan man känner" men i sista sekunden tänkte jag att sådär får man inte tänka! ;( Igår så åkte jag till Örebro under dagen och skulle bli fotograferad men det var för mycket snö där och sen var det något annat som jag inte tar upp här för det angår inte mig, men sen kom jag hem igår runt 8 tiden på kvällen men gick hem till killen för vi har inte träffat varandra på skit länge! Sen gick jag hem och tänkte "varför har inte jonna ringt mig, vi ska ju ses imorgon?" Jag tänkte då att hon har kanske fullt upp med att vara bakfull hos Hanna, men jag gick in på facebook och min kompis Hanna hade skrivit till mig "jag var där :(" ..? Då kom bilderna upp i huvudet och jag ringer till Hanna på en gång och frågar vad som har hänt! :( Såklart får jag veta en massa hemska saker och jag kommer inte ta upp allting här utan mer att det var 2 stycken som blev påkörda och en av dem stod mig jätte nära, så när Hanna berättade sin version vad hon såg och hur dom såg ut på platsen så rös jag i hela kroppen! Det är så hemskt att höra och sen veta att jag stod på balkongen och såg när poliserna, ambulanserna och brandbilen stod på plats och jag tänker hela tiden "varför gick jag inte ner" men jag tror jag inte hade klarat av att se min kompis ligga där, inatt så hade jag verkligen svårt att sova igen för jag låg och grät och hoppas verkligen att de finner idiot jäveln som körde på dom! Men jag ska försöka få tag på henne idag för hon ligger fortfarande på sjukhuset här i Norrköping och fråga om jag får komma förbi, eftersom hon är en av dom närmaste som finns vid livet!


Men nu kommer jag låta lite sjuk i huvudet men det är såhär att fredags kväll när jag la mig i sängen så kunde jag helt enkelt inte sova och jag förstod inte varför för jag var helt klarvaken men innan jag gick och la mig så var jag jätte trött! Fast nu tror jag mer att det var kanske min pappa eller mer hans själ som var här nere och kanske försökte tala om för mig att det var Jonna som låg där? Jag vet inte men jag tror verkligen på spöken så jag kan nästan tro att det var så eller vad tror nu?! Bara för jag är nedstämd så kommer jag lägga upp en låt till dom två, de hade verkligen änglavakt! ♥

Bild från fredags, det finns flera men jag tycker det räcker med en bild! Kommer finnas för dem som såg alltihop och såklart dem som blev drabbade!

 

OCH JAG HOPPAS VERKLIGEN ATT DOM FINNER IDIOTEN SOM GJORDE DETTA! DET FINNS VERKLIGEN MÄNNISKOR TILL ALLT!!

 

LÄS HÄR OM DET!


Kommentarer
Postat av: Sara

Superfin design du har!

Har du gjort den själv?

2010-03-28 @ 12:08:23
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hejsan:) Önskar dig en trevlig söndag :)

Jag är med i en tävling jag sjukt gärna skulle vilja vinna..och skulle behöva din hjälp!



Skulle du kunna rösta fem stjärnor på min bikini jag gjort ?

Du klickar in på länken och scrollar ner tills du ser en större bild. Rösta 5 stjärnor:)



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=4fr8NiJt1qTei3cmlyhZmVls#bikiniGallery



Vore otroligt snällt om du tog dig några sekunder och röstar på mig! Man kan även rösta en gång varjedag:)



<3

2010-03-28 @ 12:37:51
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Kia

Fin header :)

2010-03-28 @ 13:27:01
URL: http://kiiika.blogg.se/
Postat av: Stina

Ja, jag hoppas verkligen att de får fast den där typen.



Kram till dig

Stina

2010-03-28 @ 14:29:30
URL: http://www.hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Sooz Photography

sv: Vad hemskt, jag hoppas också att dom får fast honom. Fruktansvärt :/



Hoppas du får träffa din vän snart!

2010-03-28 @ 14:38:27
URL: http://chiliad.blogg.se/
Postat av: M

Hemskt.

Man får ta vara på sina nära och kära. Men vet aldrig vad som står bakom hörnet.

Kram

2010-03-28 @ 14:42:30
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Kashaya

Nej men usch vad hemskt.=(

2010-03-28 @ 23:08:51
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback