not a girl, not yet a woman

2010-06-21 >> 23:34:20
Tre frågor om förhållanden
Är du singel? nej, har inte varit det på 2 ½ år nu.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ohja det gör jag.
Är du kär just nu? ja, det pirrar i magen fortfarande varje gång jag träffar killen.




Tio frågor om dig själv
Namn? Annica med C.

När fyller du år? 12 Juli.
Några piercingar? Ja i tungan.
Vad har du på dig just nu? Mjukis byxor och en tjocktröja.
Vilken årstid är bäst? Sommar såklart-
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig?
Vakna upp och se min dotter & pojkvän ligga och snarka bredvid.
Vad tycker du mest om hos dig själv? Att jag är ärlig person.
Vad är du bra på? Förföra killen kanske och laga mat.
Vem älskar du mest på denna jorden? Min familj, mina vänner.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Vill alltid ha någon bredvid mig.



Tio frågor om idag
Vad har du gjort? Ringt en massa angående jobb och sen suttit vid blocket 24/7 för att hitta en golf.
Har du varit glad idag? Sådär, blev lit förbannad på Swedbank förut.
Har du varit ledsen idag? Nej inte direkt ledsen.

Har du gjort något bra idag? Lagat färsbiffar för första gången.
Vad ska du göra snart? Bära in Tindra till sängen och sen fortsätta leta efter bil.

Har du gjort något dåligt idag? Käkat godis..
Vad har du ätit idag? Färsbiffar, mos och godis..
Har du duschat idag? ja imorse.
Är du trött nu?
nej, jag är allt för pigg just nu.
Vad händer imorn? Kanske köpa mig en bil.

Går du i skolan? Nej men kanske till hösten.
Har du varit i skolan idag?
Nopp.

Annat
Hur mår du just nu? Bra fast ont i ryggen.

Har du piercat dig?
ja, har haft i näsan, två stycken i läppen (nere & uppe) men har bara kvar i tungan nu.

Telefon/mobil
Vem ringde dig senast? Adam bus :D
Vem ringde du senast? Adam bus.

Vem sms:a till dig senast? Syrran Nina.

Vem sms:a du till senast? Jessica.



Övrigt
Är du hungrig nu? Nej, utan mer sugen på choklad..
Vad är klockan nu just nu? 23:21

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Blocket, Lunarstorm och på någons bloggsida.

Kärlek
Är du kär just nu? ja det är jag fortfarande..
Har du kysst någon idag? nej, för killen och jag har inte träffat varandra idag.
När går gränsen vid otrohet? För mig går det redan vid flirt för flirt brukar leda till pussar och pussar leder till något snusk.

Är du romantisk? Jag försöker..
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän?
Tyvärr var jag en "bad girl" när jag var yngre, gillade att få uppmärksamhet och ta andras killar för att känna den där "makten" som alla fjortisar får för att ge hämnd..
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Vill ha ett fast förhållande som leder till giftemål.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? När man var yngre så var man tillsammans med två.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Min pojkvän om det räknas..
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Hmm ja du, bra fråga.. vet bara att det är 14 års skillnad på min pappa och mamma. så jag kan inte svara när de blve tillsammans.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Inte nu men om man har varit tillsamman jätte länge som 10 år så skulle jag kunna tänka mig att tatuera in "Adam" någonstans på kroppen.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Killen ska vara rakad och vara propert klädd.

Vad tycker ni om svaren..?

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Kul att du ä med i min lilla tävling, lycka till!

Kram

2010-06-22 @ 09:25:17
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: MOoa

Nu har jag länkat dej :)

2010-06-22 @ 11:20:00
URL: http://yazy.blogg.se/
Postat av: Cajsa



Jag är med i en foto-tävling, skulle bli otroligt glad om du ville lägga 1 liten röst på fotot på HUNDEN HÄR:

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand, säg till när du har gjort det så jag & Melissa kan tacka dig. :) <3

2010-06-22 @ 15:39:59
URL: http://hallgreen.blogg.se/
Postat av: ida

tävling på min blogg nu, STOR vinstchans:D:DD

2010-06-22 @ 15:55:04
URL: http://idajosefine.blogg.se/
Postat av: Linda - Rosa chica

Hej :) , vad ska du göra idag? :)

kram Linda

2010-06-22 @ 15:56:14
URL: http://rosachica.blogg.se/
Postat av: Annie

shit, vilken fin blogg du har! :) Jag har precis lagt in en ny blogg-design. du kanske vill kolla och säga vad du tycker? :)

2010-06-22 @ 16:00:55
URL: http://anniepannii.blogg.se/
Postat av: Annie

nejnej, fan din header är ju helt galet snygg! :o Nej tyvärr :/

2010-06-22 @ 16:30:43
URL: http://anniepannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback