Vila snart

2010-02-11 >> 20:09:50
Hejsan!

Första jobbdagen är avklarad, det gick väl sådär! Ca 4 timmar stod vi och jobbade ute på stan! Iallafall så har jag fullt respekt för dem som jobbar för greenpeace nu! Vi stod och snacka med några och en kille försökte värva mig men jag lät honom berätta om dem och sen tackade jag nej för jag berättade att jag inte har pengar och sen försökte jag värva honom men han var redan medlem.. Såklart så värva jag 2 stycken idag! Vilket var jobbigt att få tag på för alla tacka nej och andra sa att de redan visste om IM, det var ren tur att jag fick tag på dem fast en tant var verkligen värst! Dock så tror jag hon var senil för jag sa flera ggr att pengarna överförs varje månad och hon sa "ja" och vi bestämde 50 kr och sen kommer min chef fram och påminner mig och henne att det överförs varje månad och då säger tanten att jag inte hade sagt något om det.. Det tyckte jag var lågt av tanten att stå och säga att jag ljuger för min chef! Ursäkta att jag skriver tanten för jag vill inte nämna hennes namn, men chefen sa till henne att det var min första jobbdag och jag blev sur och sa hur det låg till! Tråkigt att man fick en surkärring, kommer säkert fler såna när man värvar dem.. Jaja! Fast nu funderar jag på att lägga mig i sängen och vila en stund!


Härligt att ligga i en varm och mjuk säng? Så det får bli så och sen lyssna lite på Molly Sanden låtar! Skön sångröst har tjejen och jag hoppas hon vinner lets dance! ;) Men imorgon blir det lets dance och godis! (Dock vet jag inte om jag klarar att vara vaken så länge!?)


MIN FAVORIT! So sweet!? Molly!


Kommentarer
Postat av: ♥

Hej, hur är läget? :)

2010-02-12 @ 22:46:14
URL: http://mpeterssons.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-13 @ 00:24:21
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback