I´II Remember You

2010-02-23 >> 10:09:05
Tjenare! Nu har man vaknat till liv! Vilken jobbig natt jag hade, såklart så tog jag medicinen och försökte sova men kunde jag det "NEJ"! Jag fick springa till toaletten minst 10 ggr inatt och spy upp maten och sen kom det bara upp gult vätska för jag kunde inte behålla någonting, så idag blir det inge jobb heller och jag hoppas att de har förståelse för det!


Vi (jag & tindra) ska bara ta det lugnt idag eller mest jag genom att ligga i sängen och försöka få i mig mat, men det känns som jag inte kommer kunna behålla något idag heller, och jag känner mig hungrig men när jag öppnat kylskåpet så får jag direkt en känsla som inte är helt okej, så otroligt jobbigt! :) Liksom jag kommer iaf gå ner i vikt nu men det var inte direkt det jag strävar efter just nu, vi får hoppas att jag mår bättre senare idag? Vilka problem man har när man har magkatarr. Hoppas verkligen att det går över snart för jag har haft det här i en vecka nu och det är bara så jobbigt, jag kan säga er att om det inte går över om 2 veckor så måste jag kontakta vårdcentralen igen för jag fick tydligen det starkaste medicinen (Jävla magkatarr, hatar det här!)


Bara för jag inte orkar ta kort på mig just nu, hittade den här bilden och såg att jag inte hade lagt upp den.
Visst där ser jag iaf frisk ut? Och ni ska bara veta hur jag ser ut just nu, är inte direkt något vackert syn..
SJUK = BARA PROBLEM!


Kommentarer
Postat av: josefin

ojoj tsck för alla frågor jag svarar på dom när jag har fått in tillräckligt med frågor! antar att det blir ikväll!:) ha det bra

2010-02-23 @ 11:10:11
URL: http://jensenjosefins.blogg.se/
Postat av: sarah

kolla in min blogg :)

2010-02-23 @ 11:29:59
URL: http://stpid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback