Folköl och Dunkadunka

2010-08-17 >> 16:00:38
Snälla kan det bli Torsdag snart eller. Är lite ledsen för min dotter är hos sin far och gråter och jag kan inget göra. Som ni förstår så är hon mitt allt och jag skulle göra vad som helst för att hon inte ska vara ledsen, när man har barn så tänker nog alla så, då det känns i hela kroppen när man hör genom telefonen när tårarna rinner från hennes kind. Men jag försökte så mycket jag kunde att lyssna & prata med henne angående det hon var ledsen över, då jag vet att hon kan bli lite tjurig av sig men dennagång tog hon verkligen åt sig och lyssnade vad jag hade att säga. Och det kan nog vara för jag var lugn och bestämd av mig. Och jag hoppas nu att hon pratar med sin pappa om det hon sa till mig.


Jag förstår henne verkligen varför hon reagerar som hon gör. Men jag kan inte styra hennes far att han inte ska träffa en ny tjej för det vill jag jätte gärna att han gör men han kanske ska ta det lite lugnt med att ses så ofta. Varför har jag aldrig haft denna problem med henne när jag har träffat nya killar efter hennes far? För att jag kanske tar det lugnt? Det är det första jag gör när jag träffar kille är att jag berättar om att jag har barn och vi måste ta det lugnt och de får gärna träffa henne på andra dejten om de vill det. Vad ska den nya killen göra för att barnet ska gilla honom? Stupid question? För det första så bör killen ha med sig en liten present eller gåva till barnet och visa intresse för både för mamman & barnet. Självklart kan barnet tycka att det är jobbigt i början att du lägger all din energi på mamman men för att du ska få göra det så bör du lägga energi på barnet också genom att leka och hitta på saker tillsammans. Gjort allt detta så kommer barnet älska dig som du vore barets far...




*Ursäkta mig men nu måste jag dra till affären* :D

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: härligt:) jo med mig är allt bara fint!:)

2010-08-17 @ 16:46:39
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Sofia

SV: Tack desamma :)

2010-08-17 @ 16:58:31
URL: http://pookiie.blogg.se/
Postat av: Dolly

men lilla hjärtat då :(



vet hur de känns, e inte kul alls..

2010-08-17 @ 16:59:52
URL: http://fashionmodel.blogg.se/
Postat av: nicole

sv: härligt:)



haft en fin dag?

/Shoppaholly

2010-08-17 @ 18:17:25
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

nu är jag hemma! :)

2010-08-17 @ 18:33:12
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback