Död Åt ZOG

2010-08-09 >> 19:58:56
Alltså dom här 5 veckor har jag mått lite sådär fram och tillbaka.. Visst jag kanske behövde det här eftersom jag blev för jobbig och behövde en tid att tänka på mig själv. Och under den här resans gång så har jag lärt känna många nya fina vänner som har ställt upp för mig. För utan dem så hade jag nog inte klarat igenom detta och jag är verkligen tacksam att jag fick dem som vänner, och jag fick en ny bästa vän i sommar som verkligen ställt upp till 100% och gjorde min födelsedag till den bästa på länge. Fast visst vi har bråkat ibland men vi hittar alltid tillbaka till varandra för det är ju alltid "A&A", yes is´t you Anneli.. För den här sommaren har det verkligen varit du & jag.. Lite ledsen blev jag nu eftersom sommaren är snart slut, eller mer än lite. Det här kommer jag alltid minnas så länge jag lever, men nästa år så blir det en Anneli & Annica sommar igen.



Iallafall så har jag insett att jag är verkligen kär i en viss person, jag älskar personen lika mycket som jag älskar min dotter, såklart så gör det ont inom mig att vara ifrån personen men han ville det och jag lyssnade. Sen har jag väl skickat sms och ringt några ggr bara för att få höra hans röst eller få ett lite sms, pratade faktiskt med honom för några timmar sen och mitt hjärta slog nog minst 100000 volt och magen fick fullt med fjärilar. Så vi bestämde att vi ska ses på fredag och snacka för jag ville det, så nu får jag vänta i 4 dagar, och det är rent ut sagt helvete för jag vill bara träffa honom nu och säga det jag vill säga till honom men vad kommer han att säga till mig? Det enda jag kan göra nu är att inte ha för höga förhoppningar, och jag tror det är bäst så för jag vill inte bli ledsen utan mer glad för det valet att han väljer, såklart kommer jag bli ledsen om han säger att det inte funkar eftersom han är den enda killen som jag har blivit riktigt kär i. Jag har haft andra killar före honom men de har jag bara trott att jag har varit kär i dem fast egentligen var jag kär i att vara kär.. Om ni förstår vad jag menar? Han jag snackar om nu är mer att jag blev kär i första ögonkastet och det vet han om för jag har berättat det för honom flera ggr att den gången vi gick bredvid varandra så tittade jag på honom och direkt blev jag intresserad fast jag fick inge kontakt med honom då. Så efter 5 månader träffar jag honom igen och då får jag kontakt med honom och just i denna ögonblick så kändes det så himla rätt, sen när jag fick träffa hans familj efter någon vecka så blev jag lite blyg eftersom de visste min ålder och ju mer jag fick träffa dem så kände jag mig som en i familjen. Men fick även bra kontakt med hans syster som jag verkligen gillar starkt mycket och saknar henne och hans lillebror gillar jag också eftersom han har sin humor och är lite busig av sig, vilket jag saknar just nu att gå hem till dem och umgås och snacka om allt.


Ser nu att det blev lite för långt inlägg men jag ville skriva av mig, och kändes som min blogg var den rätta lösningen på det hela. Såklart ska man inte vara allt för öppen med allt och lite hemligheter har jag, men är ni allt för nyfikna så får ni ställa era frågor till mig. Så får vi se om jag svarar på dem eller ej, och skulle jag inte svara på era frågor så är det för jag tycker det är för privat. Det är min blogg och mina regler, för jag skriver inte det här för att ni ska ha något kul att läsa utan mer att jag ska ha något att titta tillbaka till och tänka på "oss". Och jag vill gärna ha kvar detta minne på min blogg. Eftersom jag tycker om personen jätte mycket.




Självklart vill jag ha en sådan hos mig som ska säga till mig vad jag ska göra och säga till personen. Typ hjälpa mig på traven eller skicka henne till honom som läxar upp honom, skulle nog kännas lite dumt om hon läxa upp honom haha.
Förresten har ni en person i erat liv som säger till er om ni gör fel och vad ni ska göra egentligen, don't you?! Hade det inte varit skönt om ni blev fundersam på något och era kompisar säger bara det du vill höra fast denna person säger verkligen sanningen och vad du ska göra istället, och om vi tänker tanken så är personen en allvetare och vet exakt vad du ska göra för att få killen på fall eller bli sams med någon. Dessutom så skulle vi slippa det här..

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-08-09 @ 20:09:16
Postat av: Philippa

sv: tack! och detsamma tusen gånger om , riktigt jävla fin design har du! :)

2010-08-09 @ 20:09:40
URL: http://philippaanderssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: ja okej ;)

2010-08-09 @ 20:11:37
URL: http://tll.blogg.se/
Postat av: ASIAT

sv: idag har jag varit med en vän i stan! :)

haft en bra dag annars då? kraaam

2010-08-09 @ 21:00:01
URL: http://asiat.blogg.se/
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Vad gör du? :D

2010-08-09 @ 21:09:26
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Dolly

har inga planer än, dudå

2010-08-09 @ 21:09:43
URL: http://fashionmodel.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

skönt att det är bättre iaf (:



tar du det lugnt ikväll sötnos?

2010-08-09 @ 21:51:06
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: anne

Hoppas det går bra att träffa killen du är kär, man vet aldrig vad det blir men man kan hoppas att det blir till det bästa.

2010-08-09 @ 22:01:32
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: emelie

allt bra idag ? :)

2010-08-10 @ 15:07:41
URL: http://smollle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du få tusentals besökare till din hemsida helt GRATIS!?Daaah, vem vill inte?!



Rekomenderar er stark att bli medlem på http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lanja (!!) Statestiken & kommentarerna kommer Direkt! Haha det är sant! Varit medlem på den ett bra tag nu, och som sagt har jag rejält många läsare! Så.. varför inte dela med mig av mina secret-tips?! Nu när jag faktiskt inte behöver dom längre! Du blir lätt medlem http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lanja.



Lycka till.. ;)

www.nattstad.se/lanjas

www.lanjas.blogg.se

2010-08-12 @ 15:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback