Gult är Fult

2010-04-13 >> 09:29:10


JYLLANDSRINGEN 25 april. Jag älskar tävlingsbilar och speciellt när de ska impa på tjejerna med att bränna gummi, men visste ni att Kungens son Carl Philip ska vara där och tävla! Mihih, kanske en idé att åka dit för att se honom eftersom en del tycker han ser bra ut! Fast jag håller mig till killar som inte har något hår på huvudet, it's hot.. ;)

Vår-Romantik. Det syns & hörs att våren är ett tecken på romantik? Såklart vill man ligga ute på gräset och kela med den personen man håller kär! Jag vill bara springa hem till killen och hämta honom för att få känna gräset och såklart vår-pussarna! Jag tror man får något vårrus när man ser solen och känner värmen, älskar verkligen våren fast sommaren kommer alltid etta men nu får våren vara kvar ett tag. Always love spring in the air!



Skriva blogg inlägg. Det är roligt att skriva av sig och sen att man får kommentarer så blir man mer och mer sugen på att blogga varje dag, man får helt enkelt tacka mina läsare som kommenterar för fullt! Dessutom så skulle jag inte blogga alls om jag inte fick "svar" på det jag skrev, så jag hissar mina blogg inlägg!


http://pyttis.blogg.se! Jag älskar verkligen hennes design för smycken och tavlor + t-shirts, det ni kan göra är att köpa något av henne eller kommentera! Finns verkligen något man vill ha när man går igenom hennes blogg!


http://stinalee.se/. Jag har följt hennes blogg sen jag började blogga, can be over one year ago now!? Jag tycker det är bra gjort av henne att fortsätta att blogga när hon har fått barn för jag vet själv att jag hinner knappt aldrig sitta här och blogga vad jag gör, och man får faktiskt ha förståelse att det kanske blir 1-3 inlägg per dag men jag tycker hennes inlägg är helt underbara! Ni som läser hennes blog vet vad jag snackar om!




Starka vindar. You have to agree with me, ser det verkligen ut som jag gillar när när jag går och har fixat till håret och sen efter en stund blåser det till så har jag allt mitt hår i ansiktet och ser ut som trollmor gör i sagorna!?


http://www.nattstad.se/Evaaaah. ugh ugh!? Det blir en diss på henne tyvärr! Hur som helst har jag inte haft något emot henne förut för hon har varit så trevlig mot mig men nu på sista tiden när jag kommenterar eller helt enkelt bara frågar henne så får jag ett drygt svar och kallar mig "lilla du" när jag bara försöker påminna henne att man måste göra halkan innan man får körkortet!? Hatar sen folk som visar sig upp sig på ett sätt genom att ha uppknäppta byxor eller att man nästan visar bröstvårtorna..!? Vore jag hennes mamma så skulle jag inte ens tillåta henne lägga upp såna bilder, det är hemskt att människan är 18 år fast man kan nästan tro att hon har glömt bort det!


R.I.P. Finns en bra förklaring varför jag dissar just dem orden men det är såhär att alla har någon gång mist någon som har betytt verkligen mycket!? Jag menar att när man går på en begravning och gråter ut så kan man iaf ha årsdagar just de dagen de gick bort för att minnas personen, men tydligen tycker en del att det räcker med att gråta och sörja 1 gång och sen om det har gått ett år så är det bara 365 dagar sen de såg människan! Har man mist någon och gråtit på begravning så tycker jag man kan ha årsdagar och sörja för personen och besöka gravplatsen eller tända ljus hemma, och jag tror att ni skulle tycka det vore trevligt att någon gjorde så för er! Glöm inte bort era vänner/släktingar bara för det har gått 1 år sen så betyder personen lika mycket, gör det ni ska göra för att minnas personen!?

Kommentarer
Postat av: Julia

Ok, lutar nog mot att behålla hårfärgen iallafall. :)



Jag är med på din vind-diss. Jobbigt när håret blåser i ögonen och får mascaran att rinna + att det liksom klistrar fast i läppglanset och sen ser man ut som ett penntroll på köpet. ;)

2010-04-13 @ 12:17:27
URL: http://juliaelhag.blogg.se/
Postat av: N I L M A

Hejsan!



Vinnaren av tandblekningskitet är nu dragen och publicerad på min blogg. Kika in och se om det var du som vann!



Ha en fortsatt trevlig dag,

Kram Malin

2010-04-13 @ 12:37:57
URL: http://www.nilma.se
Postat av: Shelinda

Det sista var verkligen fint skrivet och jag håller med till fullo. Jag själv skulle besöka graven minst två gånger om året för att tända ljus. På Allhelgonafton (hur fasen stavas det?) och dödsdagen.



SV: Jo, men om han tycker ni ska vänta så är det ju bra, annars kanske någon av er ångrar sig. =/



Aha, vad är det du måste fixa i ordning på cykeln? ^^

2010-04-13 @ 13:54:17
URL: http://torleifsbakdel.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Hej hej



Undrar bara ifall du har fått din tävlingsvinst än?



Kram

2010-04-13 @ 17:40:26
URL: http://www.steffi.se
Postat av: Anonym

Svar: Han kommer från en djuraffär.. Inte så jätte bra egentligen kanske men.



Usch, det är hemskt =/ Var du och kollade och tog blodprov? Eller sa man bara att man vart yr?

2010-04-13 @ 19:10:52
URL: http://sheeskake.blogg.se/
Postat av: Sallyomuffy

Har en tävling på gång:

http://sallyomuffybloggen.blogg.se/2010/april/tavla-om-en-vaska-hos-mig.html

2010-04-13 @ 19:40:44
Postat av: Shelinda

SV: Ah, jo man måste nog vara 200% säker MINST! Man känner verkligen när det är "äkta" liksom. Underbar känsla! Men jag hoppas er kärlek verkligen är äkta, det verkar åtminstone så ^^



Haha, ja krångligt och dåligt =<

2010-04-13 @ 20:06:20
URL: http://torleifsbakdel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback