Utgång i Norrköping

2018-06-11 >> 22:57:08
 
 
 
Hej alla fina! I lördags så drog jag, killen och två kompisar ut för att käka gott. Vi hamnade till slut på Diné Burgers, och det var knappt inga där förutom personalen så vi trodde först att det var stängt. Därefter så gick vi vidare till Brooklyn Bar för att ta några glas och bara snacka. Kvällen slutade med att vännerna åkte hem och vi stannade kvar i stan med att besöka New York Grill & Bar. Pojkvännen blev lite irriterad på en man där inne för han stod och prata med oss först på ett normalt sätt och sen blev han lite otrevlig och började stirra på mig men jag försökte ignorera honom totalt. Lite obehagligt blev det men som tur var så var min pojkvän med mig hela tiden. Det blev några drinkar och sedan gick vi hem för jag fick sådan smärta i magen att jag ville därifrån och ta en alvedon.
 
Tusen tack alla för en toppenkväll! På torsdag så går min dotter ut 7:an och då ska vi fira henne så mycket det går. Puss och kram
 

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Härligt för henne att få sommarlov :D

Svar: Ja verkligen. längtar nu tills jag får min semester.
Annica

2018-06-12 @ 13:07:21
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback