Jollyroom

2018-06-23 >> 20:53:00
 
 
Hello there! Jag vill börja med att säga tack till Jollyroom som gav mig denna dockvagn från Brio till min dotter. Jag brukar annars få böcker och lite andra sorters prylar hem då och . Mest genom tävlingar och ibland får jag saker från företag som har läst min blogg eller följer min instagram. Det känns så kul när man får ett mail från kända företag att de vill att man ska skicka sin adress osv och ibland kan det bara komma en lapp att man ska hämta ut ett paket och man vet verkligen inte vad det är i. Jag kan säga att dottern blev väldigt nöjd med denna och hon vill inte ens ta med den ut för då blir den smustig haha. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback