Travel Baby

2018-01-20 >> 15:42:19
 
 
 
 
Hallå gänget! Till våren har jag och killen planer att åka någonstans men vi vet inte vart och hur länge vi ska vara borta, men dottern vill till London och killen vill till Alicante. En weekend eller en veckas semester står det mellan. Jag har aldrig varit i London eller i Alicante så för mig spelar det ingen roll men hade velat helst ta en weekend någonstans. Och jag kommer meddela här vad det blir för resmål för vi kommer nog boka det nästa helg, jag har lovat mig själv detta år att resa mer och upptäcka världen (eller uppleva något nytt med min familj och pojkvän). Min pojkvän har fått mig att växa inombords och vågar mer här i livet och våga chansa även om det finns risk att misslyckas. Åh vill bara boka den där resan nu så jag har något att se fram emot. Har ni några tips på resmål?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Jag var i London 2014 och det var en magisk stad. Rekommenderar att ni går så mycket som möjligt så ni inte missar alla de vackra bilderna. Shoppingen är grym och sen finns det en jätte vacker park St Jeams Park som ligger i centrum vid Big Ben och det Kungliga palatset.

Svar: Ja jag har hört det från andra att det är sjukt fint i London. Att jag ska besöka Oxford street. Men vi får se vad det blir av. Fast hoppas mest på London för vill göra något med den äldsta flickan.
Annica

2018-01-21 @ 10:22:02
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback