Grekiskt lantbröd

2018-01-05 >> 22:40:00
 
 
Hello! Igår bakade jag detta supergoda grekiskt lantbröd. Perfekt till frukost och till maten! Jag brukade alltid köpa detta bröd på Lidl men på senaste tiden så är den alltid slut, sen sa killen att jag skulle baka det till honom för han var så sugen på det (som perfekta flickvännen så letade jag efter receptet och fann en som verkar enkel och god). Rekommenderar verkligen! Länkar receptet här: Grekiskt lantbröd.
 
Nu ska jag kolla på film för jag har sådan tandvärk efter två st rotfyllningar och en munbehandlingen. Måste genomgå detta för jag ska få två st kronor på tänderna så om ett tag så har jag fina framtänder igen. Puss och kram!
 

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Det brödet såg väldigt gott ut :D

Svar: Det var riktigt gott! :D
Annica

2018-01-18 @ 08:52:47
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback