Waynes Coffee Norrköping

2017-10-15 >> 00:18:00
 
 
 
Hej finisar! Här kommer ett tips till er som bor eller besöker Norrköping. Det är ett café som serverar allt ekologiskt. Dem har även frukost och lunch menyer, och såklart fika som jag älskar. Än så länge så tycker jag om lokalen och har väldigt svårt att testa andra ställen för det har alltid varit Waynes även när jag bodde i Örebro så fikade jag och en killkompis där varje dag efter kursen.
 
Det som jag tycker allra mest om är personalen för de känner igen mig och de vet även vad jag vill ha iaf mannen som jobbar där. Personligen så tycker jag att man ska gå dit och fika för det är mysigt. Modernt, hemma känsla och fräscht. XO
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback