Kycklingsallad med ceasardressing

2017-07-16 >> 21:19:00
 
Hejsan finisar! Hoppas att allt är bra med er. Med mig är det super! Har sånt flow i mitt liv och så mycket kul framför mig som väntar. Om ca 1 vecka så åker jag ner till Skåne och då ska jag få träffa min pojkväns bästa vän för första gången. Där väntar även en tur till Tosselilla, Åhus och havsdoft. Längtar!
 
Förresten så var vi till Ullared idag och spendera bort 4300 kr. Sen när vi åkte därifrån så sprang en älg bredvid min bil och jag tänkte hela tiden "nu kommer älgen springa ut framför oss" men vi hade tur men inte den bilen vi mötte för de körde på älgen men älgen verkade som den klarade sig hyffsat för den sprang in i skogen. Blev rätt så chockad efter det, så körde extra försiktigt i skogen. När vi kom hem så fixade älsklingen kycklingsallad till mig för jag var så sjukt sugen på det. Mums! XO
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback