Lunch på TB

2017-12-01 >> 22:51:00
 
 
Hello amigos! Idag startade jag dagen 05:45 för jag skulle vara på jobbet 07:00. Vid 16 tiden så slutade jag jobbet och då åkte jag till förskolan för att hämta Leah. Vi åkte ner på stan nästan direkt eftersom Tindra skulle följa med och kolla på jackor men istället så hade hon glömt bort det och hade lovat sina kompisar att de skulle vara. Jag, Emil och Leah åkte ner iaf för att köpa julkalender till barnen istället. Nöjd som bara den för det blev The Body Shop julkalender till Tindra och till Leah blev det en vanlig chokladkalender! Blev dock ingen till mig iår... Efter gick vi och käkade på TacoBar och pojkvännen bjöd på maten. Nu ska jag kolla på film med killen för Leah sover sött i sin säng. Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback