Hett i min vardagsinspiration

2017-12-18 >> 17:46:12
 
Inspiration är ett bra ord tycker jag. Jag älskar att bli inspirerad av andra roliga människor. Just nu har dessa tre serier fått mig att längta att få sätta mig i soffan eller i sängen. Högst upp är såklart The Walking Dead och den har jag följt sen dag ett och jag ställer alltid klockan på ringning eftersom de sänder så sent på natten. Sen har vi Ack Värmland såklart! För jag kommer sklart från Värmland och sen titta på detta varje fredag och höra deras dialekt får mig att sakna mitt "hem" Munkfors. Längst ner så har vi Enkelstöten. Så skeptiskt jag var första gången jag såg på denna på Tv4PLAY för jag trodde den skulle vara kass och urdålig. Tittade i några minuter och då fastnade jag för denna serie med så väntar galet varje onsdag att de ska släppa den på tv4play. Jag vet att jag har konstiga idéer men jag skulle lätt vilja ha en värld som The Walking Dead att försöka överleva varje dag och pengar har inget värde. Hade varit perfekt men annars hade jag velat ha som Ack Värmland fast det har jag typ redan, haha. Nu ska jag käka lite mat och sen blir det att ta en dusch! Imorgon ska jag jobba och efter jobbet så ska jag till tandläkaren och fixa mina framtänder. Puss och kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback