Gott nytt år och Sushi

2017-12-31 >> 23:12:00
 
 
Tjabba! Gott nytt år. Det är nog många som är ute och firar inför det nya året. Blir en lugn Nyår för mig och killen för vi har hans hund hemma hos mig och jag har nyligen varit sjuk så vill vi ta det lugnt, bara för det är Nyår så behöver man inte supa skallen av sig, man kan faktiskt ta en/två cider eller dricka alkoholfritt. Jag käkade sushi som nyårsmiddag här hemma och killen tycker inte om sushi tyvärr så han vägrade äta det. Sen öppnade jag en Pommac och det roliga är att killen ville filma mig när jag öppnade den men jag var så ivrig så korken flög upp i taket och rätt ner i huvudet på mig, hade varit kul om det fastnade på film. Vi spelar just nu lite partymusik innan vi ska ut och kolla på fyrverkerier med andra människor och ska även ge min pojkvän en kyss vid tolvslagt! Puss och kram (Nu ska jag vara social med pojkvännen och fira Nyår med honom och jag hoppas ni har en riktigt bra Nyår med nära och kära!)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback