Godmorgon världen

2017-12-09 >> 08:49:00
 
Godmorgon! Just nu sitter jag och äter frukost vid datorn. Då pojkvännen och äldsta dottern fortfarande sover. I dag ska vi på barnkalas för Emils systerson har fyllt 2 år. Men igår var jag på julfest med jobbet men jag åkte hem rätt så tidigt! Ni kan inte förstå hur tråkigt det var på den festen? Jag har dock aldrig problem att dansa loss när jag är på fest men det gick verkligen inte släppa loss alls för alla satt ner och drack sin cider eller öl och väntade på julklappar och vem som blev årets medarbetare men inget av det blev av. Jag gav iaf tips till våran VD att ha musikquiz och dom som vinner ska få något pris men vi körde en omgång men ingen fick pris. Hade min kollega Jenny lyssnat på mig så hade vi vunnit hela skiten. Puss och kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback