Frukost with my family

2017-04-08 >> 08:13:00
 
 
Hejhej! Nu är jag äntligen vaken och har precis käkat en riktigt god frukost med min pojkvän och minsta flickan. Skönt att vara utanför stan och kunna käka frukost utomhus utan att höra grannarna.
 
Igår efter jobbet fick jag höra något hemskt hade hänt i Stockholm igår och jag finner inga ord. Såklart har jag kollat på nyheterna och lyssnat på radion, vill bara säga att polisen, ambulanspersonal, sjukhuset och såklart dessa modiga personerna som försökte hjälpa dessa människor som blev offer för terrorn att ni är verkligen hjältar för vårt samhälle. Vi kommer aldrig glömma detta och nu tänker jag köra tyst minut här hemma. Imorgon kommer jag även göra det med för att hedra dessa människor, för det är förjävligt att det har skett. Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback