Dagens outfit

2016-07-13 >> 23:14:00
Klänning/Saga
 
Idag har denna dag varit skit sen imorse för det var såpass dåligt väder att man inte orkade hitta på något så vi var ute en snabbis och kollade lite på SM tävlingen i Norrköping för mamma behövde komma ut och röra på sig. Vi kom hem slutkörda och mamma berättar att hon mår inte bra och funderar på att åka hem för att inte smitta ner Leah. Jag förstod redan då att det var något lurt för senare på kvällen så började hon packa och jag blev ganska paff ändå för att komma härifrån fort från oss och det slutade med att hon sa att vi gör ingenting och att hon får sitta själv på kvällarna men jag förklara att det är svårt och hitta på något när en människa tackar nej till alla förslag man kommer på och ska jag behöva förklara för min egna mor att på kvällarna så försöker jag lägga Leah i tid och vissa dagar kan det ta längre tid beroende på hennes humör men hon åkte hem utan att säga hej då till den äldsta flickan så hon blev ganska ledsen att hennes mormor bara "sticker" så denna gång hade min magkänsla rätt att det var en dålig dag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback