Lördag

2016-01-16 >> 22:40:08
 
 
 
Goddag! Idag har jag varit på stan och köpt nya byxor och Leah fick en ny mössa för den hon hade försvann bara sådär. Jag letade efter Mojito juice som är alkoholfri men hittade inte den någonstans så köpte tranbärsjuice istället och det var så gott!
 
När vi kom hem så åkte vi lite pulka men Leah verkade inte vara förtjust i det så vi gick in istället och kollade på tv. Så nu är kl 22:38 ovh vi kollar på film och Leah vägrar sova utan mig idag, det blir nog sängen snart för min del för inatt sov jag ingenting för jag låg och fundera en massa saker. Så denna natt hoppas jag att jag får iaf sova ut ordentligt. Vi hörs imorgon. Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback