Dessa dagar

2015-03-24 >> 20:16:29
 
 
Hej på er! Nu kan jag sitta här en liten stund innan Leah vaknar till liv igen så det blir fullfart med blöjbyte och matning, jag har som sagt inte all tid att sitta vid datorn lika ofta som jag gjorde förut.. Jag fick barn i torsdags och åkte hem samma dag för jag krävde det. I fredags hade jag sådan väk i kroppen att min mamma kom hem till mig och hjälpte mig att städa lägenheten och hjälpte mig med Leah för jag går som en pensionär just nu och värken i kroppen är kvar. Igår fick jag sms av en såkallad vän som börjar tjata om pengar som jag ska skicka till honom men jag har inte haft den tiden eller orken efter förlossningen och skrev att jag kan sända dem så fort jag orkar och värken är borta. Såklart så fortsätter han att han kan inte lita på mig för jag skämtade en gång att Emilia inte var hos mig.. Har pratat med mina vänner och visat dem hur han skriver och det enda de säger är att det verkar på honom som han och jag skulle ha ett förhållande och att han vill att jag ska få dåligt samvete.. Inte jag som tjatar och när man förklarar läget att man har ont så tycker människan att det är konstigt för förlossningen gick ju hur bra som helst och då kan man inte ha ont. Inte jag som har sagt det utan han och samma sak när jag låg inne på BB så ringde han och jag skickade sms "ville du något särskilt" och då ringer han upp och säger "varför ringer du inte istället" och jag förklarar att jag ligger inne på BB och då säger han "okej men skicka pengarna så fort du kommer hem" och jag svarade att jag ska göra det men jag visste inte att min kropp skulle kännas såhär efteråt, så jag tänkte att han kanske förstår att jag kanske inte orkar nu den här veckan men icke då.
 
 
Det är tisdag och jag känner sådan agg mot folk som trycker ner någon som är glad över att fått barn igen och folk som inte kan ha förståelse för fem öre!! XX ANNICA
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback