Unbelievable :O

2014-01-18 >> 17:44:00
Yes it's! Hon som jag var bästa vän med i somras har hört av sig, hon skrev ett väldigt långt ett sms till mig när jag var på stan men jag visste inte vad jag skulle svara då.. Hon är en tjej som jag litade på till 100% och ringde till varje dag när jag mådde dåligt med dåvarande kille, hon fanns där men en dag när han och jag gick isär så försvann hon också... Hon skrev ett långt sms när jag var utomlands med en killkompis mn jag visste inte vad jag skulle svara på det då heller, eftersom jag var väl beredd att hon skulle hugga mig i ryggen igen! Visst hade vi det roligt när vi jobba ihop och umgicks varje dag, och det saknar jag som bara den men istället kommer det frågor i huvudet som rör till sig, ska man förlåta och ge henne en chans.
Men jag vet inte men jag har väldigt svårt att lita på människor och kommer aldrig mer öppna upp mig inför människor som jag gjorde med vissa i somras, och det ångra jag faktiskt! Och nu ska vi prata om det som var idag istället... Aja men jag svarade på hennes sms till slut, jag skrev att jag förstod henne att det måste ha varit jobbigt och lyssna på en som bara gnäller 24/7, så där kan jag erkänna mitt fel, men sen är ju det att bästa vänner ska ju vara där även om det är jobbigt för personen, vad kallar man annars folk som bara finns där när man har det bra!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback