Hur ska jag klara mig utan dig?

2014-04-14 >> 20:48:14
 
Kommer ihåg första gången jag träffade dig!
Såg dig utanför ditt jobb och frågade min kompis vem du var.
Du var tydligen Jockes jobbarkompis och redan då fastnade jag för dig men ville lära känna dig och vi 4 bestämde att vi skulle grilla och sova hos kompisens sommarstuga.
Vi två sov bredvid varandra och snackade om allt från himmel och jord.
Bestämde några dagar senare att jag skulle komma till dig och kolla på film och du öppnade upp dig mer och jag föll för dig men du föll inte för mig.
Och vi bestämde att vi ska bara vara vänner och jag accepterade det efter ett tag och det var jobbigt.
Månaderna rusade förbi och 6 månader sen så sa jag till dig att jag träffade en annan och du erkände för mig att du hade känslor för mig och jag visste inte hur jag skulle göra men jag valde DIG.
Kommer ihåg det så väl och vi dejtade i 2 månader och du bjöd mig på restaurang och biobesök och hemmakvällar och allt kändes underbart men jag kände på mig att du inte ville mer med mig!
Du blev sårad av mig för jag gjorde saker som inte är okej och du såra mig med saker som inte var okej.
Jag skriver det här för 2010 var året vi träffades och nu är det 2014 och vi hittade tillbaka till varandra efter allt och vi bröt kontakten i 1 års tid.
Du kom in i mitt liv som vän och jag visste inte vad jag skulle ta vägen när du berättade ännu en gång att du var kär i mig och du hade lekt klart och redo för ett seriöst förhållande.
Inge fel med att vara kär i en människa men var rädd att bli svartsjuk och rädd att bli lämnade ensam men tänkte att vi blir inte yngre utan vi blir bara äldre och får ta detta som en lärdom och glömma det som har varit..
Aldrig mer kommer jag behandla honom som skit för han förtjänar det bästa och jag hoppas att jag får lära känna hans systrar riktigt ordentligt och hans mamma att jag har förändrats och vill gärna att ni ska förstå att jag tycker om deras bror enormt mycket.
Vilket jag hoppas att han gör detsamma, jag vet det egentligen då han skriver sms om hur mycket han älskar mig.
Allt det här ville jag skriva av mig idag.. det var allt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback