Daylight

2013-01-18 >> 21:51:30
Sitter här och har ont i magen (mensvärk). Har kollat på Gladiatorerna och det fanns så snygga killar där att jag nästan trillade av soffan. Så nu ska jag ha en sådan vältränad kille!


Tänkte träna idag men jobbade såpass länge och ville storhandla utan stress så jag hoppade över det idag. Vi får se om jag hinner imorgon för jag hade tänkt att städa ut klädkammaren och även städa i Tindras rum+möblera om! Sen måste jag ner på stan och köpa almanacka så jag kan planera mina helger.. Tänkte denna helg blir det bara mys för min del då jag har mensvärk.
Älskar verkligen den här smärtan för man har ingen lust att göra något, ända man kan göra som är skönt är att sova!! :D
Ni kanske vill veta en sak?
Förut så tog jag fram godis och skulle käka lite men när jag tog första tuggan så smakade det så äckligt att jag ville kräkas och power kingen smakade skit också! Haha jag trodde först att det var gammalt så jag lät Tindra smaka men hon sa att det smakar som vanligt så min diet har tydligen gjort att jag har ingen sug efter godis längre! Hehe så nu vet ni, hej då.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback