SKY☆LiMiT

2013-04-04 >> 18:43:28
"

Sverige behöver mycket högre invandring. Det menar Sveriges statsminister Fredrik Reinfeldt. Annars kommer landet gå under på grund av sin åldrande befolkning.

– Vi är beroende av att människor kommer hit, säger han till SVT Rapport.

Utan ännu mer invandring kommer Sveriges välfärd försvinna, påstår Reinfeldt. "

 

Varför behöver vi högre invandring, det finns knappt några bostäder till dem och inte ens jobb. Har de inga jobb så blir det utkastade och det var väl roligt för dem att besöka vårat land när dom ändå inte får stanna kvar. Jag tycker vi borde vara mer beroende av vårt eget folk och att de har det bra, så de får jobb och även utbildning och bostäder. Det finns så många arbetslösa och hemlösa. Jag känner många som inte har eget hem eller arbete, och en av dem bor hos mig kan jag erkänna för han får ingen hjälp för de måste hjälpa andra först.. SUCK SUCK SUCK!

 

När ska ni öppna ögonen och inse att Sverige kommer gå under en vacker dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback